ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Δημοσκόπηση Metron Analysis: Κατάρρευση της ΝΔ σε ιστορικό χαμηλό 21% - Ο Τσίπρας έως και 36%
Η Λαγκάρντ βάζει φρένο στους Ευρωπαίους για το δάνειο προς την Ουκρανία
Τουρκικό δημοσίευμα: Το Ισραήλ χρησιμοποιεί την Κύπρο ως «αεροπλανοφόρο» σε μια περιφερειακή συμμαχία κατά της Τουρκίας
Η Νίνα Κασιμάτη χαιρετίζει την ένταξη του «Κίμωνα» στο Πολεμικό Ναυτικό
Αγροτική εξέγερση στις Βρυξέλλες - Οργισμένοι αγρότες πολιόρκησαν το Ευρωκοινοβούλιο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οι δύο τουρίστες είδαν έκπληκτοι το κόστος στην απόδειξη που έλαβαν, αφού είχαν ήδη κάνει την παραγγελία τους, στον σερβιτόρο.
Πρωτοφανές περιστατικό αισχροκέρδιας σημειώθηκε στην Ιταλία, καθώς μαγαζί κοντά στη λίμνη Κόμο χρέωσε τουρίστες επιπλέον 2€, επειδή ζήτησαν να… κόψει στη μέση το τοστ που είχαν παραγγείλει.
Οι δύο τουρίστες είδαν έκπληκτοι το κόστος στην απόδειξη που έλαβαν, αφού είχαν ήδη κάνει την παραγγελία τους, στον σερβιτόρο.
Το συμβάν εκτυλίχθηκε σε μπαρ στο Τζέρα Λάριο την 20ή Ιουνίου, αλλά από την Κυριακή (06/08) έχει… ξεσηκώσει «θύελλα» αντιδράσεων κοινωνικά δίκτυα, καθώς η απόδειξη δημοσιοποιήθηκε στο Trip Advisor.
Παρά την έκπληξη των πελατών, ο μπάρμαν φέρεται να δικαιολόγησε το επιπλέον κόστος ισχυριζόμενος ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει δύο πιατάκια και όχι μόνο ένα για να σερβίρει τα δύο κομμάτια του τοστ στους πελάτες και ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει ακόμη και μία επιπλέον χαρτοπετσέτα, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο.






















































