ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Ελληνοϊσραηλινή ταξιαρχία 2.500 στρατιωτών για την ειρήνη και την ασφάλεια στην Ανατ. Μεσόγειο
Οι Ισραηλινοί πύραυλοι στην ελληνική Άμυνα «τρελαίνουν» τους νεο-οθωμανούς ιμπεριαλιστές
Νίκος Παππάς για ξυλοδαρμό δημοσιογράφου: «Είχα λάθος αντίδραση, στη δική του δράση-πρόκληση»
Το «γεωλογικό παράδοξο» των Βερμούδων: Μια αθέατη «σχεδία» κάτω από τον Ωκεανό
Τουρκικό δημοσίευμα: Το Ισραήλ χρησιμοποιεί την Κύπρο ως «αεροπλανοφόρο» σε μια περιφερειακή συμμαχία κατά της Τουρκίας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ο Ιάπωνας ιδιοκτήτης του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που μπλοκάρει τη Διώρυγα του Σουέζ για περισσότερες από τρεις ημέρες, λέει ότι στοχεύει να απελευθερώσει το πλοίο «αύριο το βράδυ ώρα Ιαπωνίας», αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι η προσπάθεια θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τότε.
Οι παγκόσμιες ναυτιλιακές εταιρείες αρχίζουν να αλλάζουν την διαδρομή του φορτίου τους μακριά τις δύο πλευρές του πλοίου εμπορευματοκιβωτίων Ever Given, το οποίο εμποδίζει μια από τις βασικές εμπορικές αρτηρίες του κόσμου.
Η ιαπωνική εταιρεία Shoei Kisen είπε ότι η ρυμούλκηση συνεχίστηκε, αλλά δεν υπήρχε ακόμη κανένα τελικό σημείο.
«Δεν έχουμε εκτίμηση για το πότε θα πετύχει το έργο», δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου στα τοπικά ΜΜΕ.
Με το κολλημένο πλοίο να κρατάει εμπορεύματα αξίας 6,9 δισεκατομμυρίων λιρών (9,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων) σε τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση και στα δύο άκρα του καναλιού, επτά δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (ΥΦΑ) εκτράπηκαν της πορείας του την Παρασκευή μετά την απόφραξη που προκάλεσε την αναστολή της κυκλοφορίας.
Τρία από τα δεξαμενόπλοια μετατοπίστηκαν προς τη μακρύτερη διαδρομή γύρω από την Αφρική, μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, δήλωσε η εταιρεία πληροφοριών Kpler, προσθέτοντας ότι τα περισσότερα από τα δεξαμενόπλοια που εκτράπηκαν προορίζονταν αρχικά για τη διώρυγα του Σουέζ και κατευθύνθηκαν τώρα αλλού.






















































