«Δεν άγγιξε» τις παραγγελίες των Ferrari ο κορωνοϊός.
Όπως αναφέρει ο επικεφαλής της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι παραγγελίες για τα πολυτελή αυτοκίνητα ανέρχονται στο υψηλότερο επίπεδό τους, παρά την παγκόσμια κρίση του νέου κορονοϊού.
Τα πέντε νέα μοντέλα που παρουσίασε η Ferrari το 2019 «τα έχει υποδεχθεί με ενθουσιασμό η αγορά» και «στηρίζουν το χαρτοφυλάκιο παραγγελιών μας για το 2020, το οποίο είναι πιο ισχυρό από ποτέ» δήλωσε ο Λούις Καμιλέρι, ενώπιον της γενικής συνέλευσης των μετόχων στο Άμστερνταμ.
«Κανείς δεν γνωρίζει πότε θα λήξει» η έκτακτη κατάσταση που συνδέεται με τον κορονοϊό, «όμως το σημαντικό είναι να είμαστε έτοιμοι και η Ferrari είναι έτοιμη για την επανεκκίνηση» της παραγωγής, συμπλήρωσε.
Υπογράμμισε, δε, ότι «τα αποτελέσματα ρεκόρ του 2019 έβαλαν τον όμιλο σε θέση να αντιμετωπίσει το μέλλον».
Η επόμενη μέρα της πανδημίας του κορονοϊού θα αφήσει βαθιά σημάδια στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η Ferrari ωστόσο θα έχει τα λιγότερα.
H Ferrari αποτελεί μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Με παραγωγή μόλις 9.251 μονάδων το 2018, είναι από τις μικρότερες παγκοσμίως.
Με μόλις ένα εργοστάσιο παραγωγής, καταφέρνει ωστόσο να έχει παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων και μια εξαιρετική κερδοφορία, που το 2018 έφτασε στα 1.1 δις ευρώ προ φόρων και αποσβέσεων.
Όλοι γνωρίζουμε ότι η Ferrari παράγει μόνο sport, super και hyper cars πολύ υψηλού κόστους, που επιτρέπουν μεγάλη κερδοφορία.
Ταυτόχρονα όμως, απολαμβάνει και μοναδική φήμη, η οποία αντικατοπτρίζεται και στην οικονομική της ευρωστία.