ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Ελλάδα, Κύπρος και Ισραήλ ενώνουν στρατούς για να αποτρέψουν την Τουρκία
Δημοσκόπηση MRB: Στο 22,6% η ΝΔ - 23,2% ο Τσίπρας - Καθολική η στήριξη στους αγρότες
Διεγράφη ο Νίκος Παππάς από τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την επίθεση σε δημοσιογράφο στο Στρασβούργο
Οι Ισραηλινοί πύραυλοι στην ελληνική Άμυνα «τρελαίνουν» τους νεο-οθωμανούς ιμπεριαλιστές
Η Ερντογάν θέλει να επιστρέψει τους S-400 στη Ρωσία για να πάρει F-35 από τις ΗΠΑ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η ρωσική εταιρεία «Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι» εγκαινίασε σήμερα την νέα σιδηροδρομική γραμμή προς το νότιο τμήμα της Ρωσίας μέσω της οποίας θα κατευθύνονται τα τρένα παρακάμπτοντας την Ουκρανία.
Η γραμμή άρχισε να λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο αλλά μόνο για εμπορικές αμαξοστοιχίες.
Η διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή άρχισε να κατασκευάζεται στο τμήμα Ζουράφκα- Μιλέροβο, μετά την επιδείνωση των σχέσεων με την Ουκρανία το 2104 και ολοκληρώθηκε τον περασμένο Αύγουστο.
Το κόστος του έργου ανήλθε στα 56 δισεκατομμύρια ρούβλια.
Η μέγιστη ταχύτητα των επιβατικών αμαξοστοιχιών θα φθάνει τα 140 χιλιόμετρα.
Πριν κατασκευασθεί η νέα σιδηροδρομική γραμμή μήκους 137 χιλιομέτρων, η οποία παρακάμπτει την Ουκρανία, τα ρωσικά τρένα που είχαν προορισμό τον νότο της Ρωσίας, διένυαν μια μικρή απόσταση μέσω Ουκρανίας.
Οι «Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι» ανακοίνωσαν ότι τα πρώτα τρένα που θα κάνουν την νέα αυτή διαδρομή παρακάμπτοντας την Ουκρανία, θα είναι τα τρένα που αναχωρούν από τη Μόσχα με προορισμό το Κισλαβόντσκ, την Ανάπα, το Νοβοροσίσκ, το Άντλερ όπως και η διώροφη αμαξοστοιχία που αναχωρεί από την Αγία Πετρούπολη με προορισμό το Άντλερ.
Κατά τη θερινή περίοδο, σύμφωνα με το πρόγραμμα των δρομολογίων, επί της νέας αυτής γραμμής θα κινούνται μέχρι 190 αμαξοστοιχίες το εικοσιτετράωρο, οι περισσότερες από τις οποίες θα είναι επιβατικές.






















































