Διαβάστε σχετικά για Αποπλάνηση Ανηλίκου, Δασκάλα, Δασκάλα Μαθητής Ερωτική Σχέση Σκάνδαλο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), Νιου Τζέρσι, Σεξουαλική Κακοποίηση,
Σοκ έχει προκαλέσει στις ΗΠΑ η τελευταία υπόθεση κακοποίησης ανήλικου μαθητή από καθηγήτρια, αφού υπάρχει μια πραγματικά αρρωστημένη λεπτομέρεια που την κάνει να ξεχωρίζει: η διεστραμμένη γυναίκα είχε υιοθετήσει το θύμα της για να το κακοποιεί ανενόχλητη.
Η 43χρονη Rayna Culver, η οποία εργάζεται ως δασκάλα στο Τρέντον του Νιου Τζέρσι, κατηγορείται ότι το “έκανε” επανειλημμένα με τον 15χρονο, το διάστημα που εκείνος παρέμεινε στο σπίτι της. Η καθηγήτρια προσφέρθηκε να φιλοξενήσει τον έφηβο όταν τον έδιωξε από το σπίτι του ο συγγενής με τον οποίο διέμενε τον Δεκέμβρη του 2015, αφού είχε ήδη «αναπτυχθεί μεταξύ τους μια φιλία μέσα στην τάξη», όπως η ίδια ισχυρίστηκε
Η Κάλβερ έγινε η νόμιμη κηδεμόνας του έφηβου μερικούς μήνες αργότερα.
Σύμφωνα με τη δικογραφία «το θύμα πίστευε ότι πίσω από την πρόταση να μείνει στο σπίτι της δασκάλας του κρυβόταν η επιθυμία η σχέση τους να εξελιχθεί από πλατωνική σε σεξουαλική».
Η Κάλβερ, η οποία παρεμπιπτόντως είναι παντρεμένη, συνελήφθη τον περασμένο Μάιο και σύμφωνα με τον δικηγόρο της ισχυρίζεται ότι οι κατηγορίες περί κακοποίησης είναι τελείως κατασκευασμένες και ότι η ίδια ποτέ δεν έκανε έρωτα με τον νεαρό μαθητή της.
Ωστόσο η κατάθεση του εφήβου εραστή της στην κυριολεξία την «καίει», αφού αποκαλύπτει ότι η ίδια ξεκίνησε με δική της πρωτοβουλία να «αγγίζει ανάρμοστα» τον 15χρονο και να του ζητά να γδυθεί. Αυτές οι ενέργειές της, είπε ο νεαρός, οδήγησαν στην πρώτη τους σεξουαλική επαφή η οποία εξελίχθηκε σε κανονική σχέση.
Μετά την πρώτη επαφή, έκαναν συχνά σεξ και ο 15χρονος φοβόταν ότι εάν της έλεγε να σταματήσουν θα θύμωνε και θα τον πετούσε έξω από το σπίτι. Παρόλα αυτά, αποφάσισε να τη χωρίσει μέσω γραπτού μηνύματος, με την ίδια να του απαντά ότι δεν θέλει να σταματήσουν να κάνουν σεξ.
«Κάναμε έρωτα σχεδόν κάθε μέρα για επτά μήνες», κατέθεσε ο έφηβος στις Αρχές, παραδίδοντάς τους μάλιστα το κινητό του με τις ενοχοποιητικές συνομιλίες μεταξύ των δύο.