ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Ελληνοϊσραηλινή ταξιαρχία 2.500 στρατιωτών για την ειρήνη και την ασφάλεια στην Ανατ. Μεσόγειο
Οι Ισραηλινοί πύραυλοι στην ελληνική Άμυνα «τρελαίνουν» τους νεο-οθωμανούς ιμπεριαλιστές
Νίκος Παππάς για ξυλοδαρμό δημοσιογράφου: «Είχα λάθος αντίδραση, στη δική του δράση-πρόκληση»
Τουρκικό δημοσίευμα: Το Ισραήλ χρησιμοποιεί την Κύπρο ως «αεροπλανοφόρο» σε μια περιφερειακή συμμαχία κατά της Τουρκίας
Το «γεωλογικό παράδοξο» των Βερμούδων: Μια αθέατη «σχεδία» κάτω από τον Ωκεανό
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στο συμπέρασμα ότι το αεροσκάφος που μετέφερε την ομάδα της Τσαπεκοένσε και συνετρίβη στην Κολομβία , με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 71 άτομα, δεν είχε αρκετά καύσιμα για να ολοκληρώσει την πτήση, κατέληξε ειδική ομάδα ερευνητών.
Σύμφωνα με τους Κολομβιανούς ειδικούς το μοιραίο αεροπλάνο ταξίδευε με καύσιμα «στο όριο», ενώ εκτιμάται ότι ήταν υπερφορτωμένο.
Όπως ανέφερε ο αρμόδιος για την ασφάλεια της πολιτικής αεροπορίας, Φρέντι Μπονίλα, οι καταγεγραμμένες συνομιλίες του κυβερνήτη και του συγκυβερνήτη αποκαλύπτουν ότι συζητούσαν το ενδεχόμενο ανεφοδιασμού είτε στη Λετίθια της Κολομβίας είτε στη Μπογκοτά «γιατί τα καύσιμα αρκούσαν οριακά», αλλά τελικά συνέχισαν την πορεία τους χωρίς ενδιάμεσο σταθμό.
«Γνώριζαν ότι τα καύσιμα δεν ήταν αρκετά ή ότι θα δεν θα ήταν αρκετά», επισήμανε ο Μπονίλα προσθέτοντας πως το αεροσκάφος ήταν «υπερφορτωμένο».
«Δεν υπάρχουν τεχνικοί παράγοντες για το δυστύχημα. Εμπλέκεται ανθρώπινο λάθος που προστίθεται στον παράγοντα διαχείρισης από την διεύθυνση της εταιρίας και τη διαχείριση και οργάνωση των πτήσεων από τις αρχές της Βολιβίας», τόνισε στους δημοσιογράφους ο Μπονίλα.
Υπενθυμίζεται πως στην αεροπορική τραγωδία έχασαν τη ζωή τους 71 άνθρωποι, ενώ επέζησαν έξι επιβαίνοντες, εκ των οποίων ποδοσφαριστές, αεροσυνοδοί και ένας δημοσιογράφος.






















































