Η Τεχνητή Νοημοσύνη συνεχίζει να διαταράσσει τις καθημερινές συνήθειες. Και γίνεται όλο και πιο απαραίτητη για τους χρήστες του Διαδικτύου.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη για το Ερευνητικό Ινστιτούτο Capgemini σε 10.000 ανθρώπους σε διάφορες περιοχές του κόσμου, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ευρώπη και ορισμένες ασιατικές χώρες, το 73% των ερωτηθέντων εμπιστεύεται περιεχόμενο που δημιουργείται από την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Ως εκ τούτου, η πλειοψηφία των χρηστών (51%) γνωρίζει τα τελευταία νέα και τις τάσεις που σχετίζονται με αυτήν την τεχνολογία.
Έχουν ήδη εξερευνήσει αυτά τα εργαλεία για δημιουργικούς σκοπούς, όπως η δημιουργία περιεχομένου (52%) ή το brainstroming (28%).
Από τους λάτρεις της Τεχνητής Νοημοσύνης, οι πιο ικανοποιημένοι είναι αυτοί που χρησιμοποιούν chatbot, παιχνίδια και υπηρεσίες αναζήτησης.
Υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται και στο πλαίσιο προσωπικής δραστηριότητας, για οικονομική διαχείριση (53%) ή ιατρικές διαγνώσεις (67%).
Τα δύο τρίτα του δείγματος θα ήταν επίσης έτοιμα να ζητήσουν συμβουλές από την Τεχνητή Νοημοσύνη για μια πτυχή της σχέσης τους, σχετικά με τα σχέδια ζωής ή καριέρας.
Ένα άλλο σημαντικό σημείο, το 67% των ανθρώπων βλέπουν στην Τεχνητή Νοημοσύνη την ικανότητα να προσφέρουν εξατομικευμένες συστάσεις όσον αφορά τη μόδα και την εσωτερική διακόσμηση.
Παρά τον κίνδυνο κυβερνοεπιθέσεων και deepfakes, σχεδόν οι μισοί (49%) των ερωτηθέντων παραμένουν αδιάφοροι στην ιδέα ότι η τεχνολογία χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ψευδών πληροφοριών.
Η επίγνωση των ηθικών ζητημάτων που εγείρονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη είναι επίσης χαμηλή: το 33% ανησυχεί για ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων.