Διαβάστε σχετικά για Facebook, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), Μαρκ Ζούκερμπεργκ, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,
Να αναγεννηθεί μέσα από τον «εαυτό» του σχεδιάζει το Facebook. Το τελευταίο διάστημα οργιάζουν οι φήμες που θέλουν τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ να το έχει πάρει απόφαση, κάτι για το οποίο αναμένεται να μιλήσει στην ετήσια εκδήλωση της εταιρείας στις 28 Φεβρουαρίου.
Νέο όνομα πιθανώς θα αποκτήσει το επόμενο διάστημα το Facebook, σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιστοσελίδας «Verge», η οποία επικαλείται πηγή με άμεση γνώση του θέματος και το οποίο αναπαρήγαγε το πρακτορείο Reuters.
Όπως αναφέρει το συγκεκριμένο ρεπορτάζ, η αλλαγή του ονόματος ενδεχομένως να γίνει πολύ σύντομα και πιο συγκεκριμένα την επόμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του, της δημιουργίας του «metaverse», ενός νέου διαδικτυακού κόσμου επικοινωνίας των χρηστών μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Σύμφωνα με το Verge, ο Ζάκερμπεργκ φιλοδοξεί το Facebook να μείνει στην ιστορία ως κάτι περισσότερο από μέσο κοινωνικής δικτύωσης (με όλες τις επικρίσεις που έχει δεχτεί), ως βασικός δημιουργός του «metaverse».
Ο ίδιος είχε δηλώσει στο Verge τον Ιούλιο ότι «θα αλλάξουμε έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην μας βλέπουν πρωτίστως ως μια εταιρεία social media αλλά ως μια εταιρεία metaverse».
Είχε προηγηθεί η ριζική αναδιάρθωση της Google το 2015, η οποία μπήκε κάτω από την «ομπρέλα» μιας μητρικής εταιρείας, της Alphabet, εν μέρει για να σηματοδοτήσει ότι είναι πια κάτι πολύ περισσότερο από μια μηχανή αναζήτησης.
Σύμφωνα με το Verge, το νέο εταιρικό όνομα του Facebook παραμένει ένα καλά φυλαγμένο μυστικό που το ξέρουν ελάχιστοι άνθρωποι. Μένει να αποδειχθεί η αλήθεια της φημολογίας.