Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Νέες αποκαλύψεις για το σκάνδαλο του Facebook – Τι είπε πληροφοριοδότης

Νέες αποκαλύψεις για το σκάνδαλο του Facebook – Τι είπε πληροφοριοδότης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Η εταιρεία Cambridge Analytica προσέφυγε σε Ρώσους ερευνητές και μοιράστηκε τα δεδομένα που είχε αποκτήσει με άλλες εταιρείες οι οποίες συνδέονται με τις ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών, υποστήριξε ο καταμηνυτής ατασθαλιών Κρίστοφερ Γουάιλι καταθέτοντας στο Κογκρέσο σχετικά με το σκάνδαλο του Facebook.

Ο Γουάιλι, ο οποίος συμμετείχε στη δημιουργία της βρετανικής εταιρείας ανάλυσης δεδομένων προτού να καταγγείλει τις ενέργειές της και να φέρει στο μάτι του κυκλώνα το Facebook, κατέθεσε στο πλαίσιο της έρευνας για τη ρωσική ανάμιξη στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, το 2016.

Τον Μάρτιο είχε ήδη αποκαλύψει ότι η CA συνέλεγε τα στοιχεία εκατομμυρίων χρηστών του Facebook και χρησιμοποιούσε τις πληροφορίες αυτές για να φτιάξει τα “πολιτικά και ψυχολογικά” προφίλ τους ώστε να επηρεάσει την ψήφο τους με τα κατάλληλα πολιτικά μηνύματα.

Ο Γουάιλι, καταθέτοντας σε μια επιτροπή της Γερουσίας, είπε ότι οι υπηρεσίες πληροφοριών της Ρωσίας είχαν πρόσβαση στα δεδομένα που είχε συλλέξει η CA. Αναφέρθηκε κυρίως στον Ρώσο ερευνητή Αλεξάντρ Κόγκαν, ο οποίος είχε αναπτύξει μια εφαρμογή ψυχολογικών τεστ που επέτρεπε να συλλέγονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του Facebook και στη συνέχεια να καταλήγουν στην CA. Σύμφωνα με τον Γουάιλι, ο Κόγκαν εργαζόταν ταυτόχρονα για άλλα προγράμματα που τα χρηματοδοτούσαν οι Ρώσοι.

Στη γραπτή κατάθεσή του υποστηρίζει επίσης ότι η CA “χρησιμοποιούσε Ρώσους ερευνητές για να συγκεντρώνει τα δεδομένα και μοιράστηκε φανερά πληροφορίες αναφορικά με τις «φήμες τις προεκλογικής εκστρατείας» με εταιρείες και στελέχη που συνδέονται με τη ρωσική υπηρεσία ασφαλείας (FSB).

Ο Γουάιλι εξήγησε ότι το 2016 στις ΗΠΑ στοχοθετήθηκαν συγκεκριμένα οι Αφροαμερικανοί ψηφοφόροι. Όπως είπε, η στρατηγική της εταιρείας ήταν να αποθαρρύνει αυτό το τμήμα του εκλογικού σώματος –που διάκειται ευνοϊκότερα απέναντι στους Δημοκρατικούς– να πάει να ψηφίσει.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: 15 συμβουλές για να μην πέσουμε θύματα ψηφιακής απάτης

Κυβερνοασφάλεια και Εμπιστοσύνη: Ο Στρατηγικός Πυλώνας της Σύγχρονης Τραπεζικής

Αυστραλία: Με νόμο απαγορεύει την πρόσβαση παιδιών κάτω των 16 ετών σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης

Προεδρικές Εκλογές Ρουμανία: Ο Τσιολάκου είπε ότι ο φιλορώσος Γκεοργκέσκου «έπαιξε» στο TikTok με λεφτά «απέξω»

Μπορεί η ΕΕ να βάλει φρένο στην Temu;

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr