Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Έτσι θα είναι το αεροπλάνο του μέλλοντος (φωτογραφίες)

Έτσι θα είναι το αεροπλάνο του μέλλοντος (φωτογραφίες)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αεροπλάνο, Αεροσκάφος, Φωτογραφίες,

Πόσες φορές έχετε μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που δεν επιβιβαστήκατε πρώτοι στο αεροπλάνο για να τακτοποιηθείτε άνετα; Πόσες φορές, στριμωγμένοι στο στενό διάδρομο του αεροσκάφους, δεν έχετε νιώσει θυμό για τον μπροστινό που κάνει μια ώρα να βγάλει το παλτό του ή να βολέψει τις βαλίτσες του στους αποθηκευτικούς χώρους;

Συναισθήματα που σας γεμίζουν με άγχος από το ξεκίνημα των διακοπών σας. Ολα τα αυτά τα δυσάρεστα, σε λίγα χρόνια θα είναι παρελθόν αν υλοποιηθούν τα απλά αλλά ευφυή πλάνα, ενός γερμανού σχεδιαστή που υποστηρίζει ότι έχει τη λύση: Απλώς φαρδαίνεις το διάδρομο…

Ο 44χρονος Ugur Ipek, ο οποίος έχει σχεδιάσει εσωτερικούς χώρους για τα αεροπλάνα καθώς και για μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων όπως την Mercedes – Benz, την BMW και την Volkswagen, πιστεύει πως το σχέδιο α-λα «πούρο», είναι το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών .

Οι δύο κύριες πτυχές του έργου του, σύμφωνα με την Daily Mail, περιλαμβάνουν τη μετακίνηση των θυρών επιβίβασης στο κέντρο του αεροσκάφους, όπου ο διάδρομος θα είναι πιο φαρδύς, ώστε να μην δημιουργούνται ουρές επιβατών.

Μιλώντας στην MailOnline ο Ipek είπε: «Σκέφτηκα το πώς μπορούμε να αυξήσουμε τη ροή κατά την επιβίβαση στο αεροπλάνο, να είναι λιγότερο θορυβώδης και να μην προκαλούνται συνωστισμοί. Η απάντηση είναι η επιβίβαση να γίνεται στην μέση της ατράκτου σε ένα ευρύτερο διάδρομο.

«Ενα μεγάλο, φιλόξενο, κεντρικό σημείο, θα λύσει αυτό το πρόβλημα και επιπλέον θα είναι πολύ ευοκλότερο για τους επιβάτες να εντοπίζουν τις θέσεις τους. Τώρα, μόλις σταματήσει κάποιος να φορτώσει μια αποσκευή προκαλεί ουρά και καθυστερήσεις» λέει ο Ipek.

Η σύλληψή του προέρχεται από το σχήμα ενός πούρου «Perfecto»: Πιο παχύ στο κέντρο, πιο στενό στις άκρες.

Μάλιστα, ο Ipek πιστεύει ότι – αναλόγως της απόστασης του ταξιδιού – υπάρχει δυνατότητα για ένα χώρο υποδοχής, ένα μπαρ ή ακόμα και ένα καζίνο στη μέση του αεροπλάνου .

Το σχέδιο άρεσε τόσο πολύ στην Airbus που το πατένταρε το 2006 ενώ έχει και τη σύμφωνη γνώμη των μηχανικών.

Ο Ipek έχει επίσης υποβάλει σχέδια για τα παράθυρα στην καμπίνα, με τρία μεγάλα πάνελ για να βλέπουν οι επιβάτες

aeroplano 1

aeroplano 3

aeroplano

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Αμερικανικά βομβαρδιστικά αναχαιτίσθηκαν την Δευτέρα από ρωσικά μαχητικά Su-27 στη Βαλτική

Γαλλία: Συνετρίβη αεροπλάνο σε επίδειξη – Νεκρός ο πιλότος (βίντεο)

Βραζιλία: Συνετρίβη αεροσκάφος – Νεκροί οι 62 επιβαίνοντες

Υπ. Εθνικής Άμυνας: Ένα βήμα πριν την οριστική συμφωνία για την προμήθεια F-35 η Ελλάδα

Newsweek: Η Ελλάδα έτοιμη να στείλει 32 μαχητικά F-16 στην Ουκρανία – ΣΥΡΙΖΑ: Να απαντήσει η κυβέρνηση

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr