Διαβάστε σχετικά για Κώστας Καραμανλής, ΟΑΚΑ | Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών «ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΥΗΣ», Στέγη Καλατράβα, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων,
Οξεία κριτική στην κυβέρνηση Μητσοτάκη και τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα (του Αχιλλέα) Καραμανλή για την στάση που κράτησε στην υπόθεση των προβλημάτων στατικότητας στο στέγαστρο Καλατράβα του ΟΑΚΑ ασκεί, παρουσιάζοντας μελέτη με ημερομηνία 22/9/2020, ο Ant1, συγκρίνοντας τις πρακτικές που ακολούθησε με αυτές που επέτρεψαν να συμβεί η τραγωδία στα Τέμπη.
Οι δημοσιογράφοι παρουσίασαν μελέτη και έγγραφο με ημερομηνία 22 Σεπτεμβρίου του 2020, που αναφέρει ότι «ο όγκος και η φύση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν κατά την αναγνώριση των εγκαταστάσεων ήταν μεγαλύτερα του αναμενόμενου και αφορούσαν πλήθος διαφορετικών και ετερόκλητων κατηγοριών (στατικά, οικοδομικά, ηλεκτρομηχανολογικά, κλπ.)» και σε άλλο σημείο υπογραμμίζει ότι «εντοπίστηκαν προβλήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης και ιδιαίτερης διαχείρισης».
Υπενθυμίζεται παράλληλα ότι ο κ. Καραμανλής ανέλαβε το υπουργείο στις 9 Ιουλίου 2019 και μόλις τρεις ημέρες μετά, στις 12 Ιουλίου 2019, υπέγραψε έγγραφο με το οποίο ζητά να γίνει έλεγχος στατικής επάρκειας στο ΟΑΚΑ.
«Η πρώτη υπογραφή που έβαλε ως υπουργός Υποδομών ήταν για να γίνει στατική μελέτη στο ΟΑΚΑ», όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.
Παρά τα παραπάνω, στο ΟΑΚΑ συνεχίστηκε η διεξαγωγή αθλητικών αγώνων με τεράστια πλήθη κόσμου (χαρακτηριστικός ο πρόσφατος αγώνας του Παναθηναϊκού με το γήπεδο σχεδόν 100% γεμάτο), καθώς και αντίστοιχα μαζικών μουσικών εκδηλώσεων (αντίστοιχα, η συναυλία των Guns’n’Roses και άλλες).
«Δεν έγινε τίποτα από το 2020 και μέχρι την τραγωδία των Τεμπών ο κ. Καραμανλής παρέμενε στη θέση του», όπως σχολιάστηκε χαρακτηριστικά, «το έγγραφο ουσιαστικά προαναγγέλλει την κατάληξη της μελέτης. Γιατί δεν έκλεισαν από τότε το ΟΑΚΑ;».