Καμία ουσία στο επικοινωνιακό «πάρτι» του υπουργού Γεραπετρίτη, ο οποίος επιβιβάστηκε σε σιδηροδρομικό δρομολόγιο του Intercity από Αθήνα προς Καλαμπάκα, τα δρομολόγια του οποίου επανεκκίνησαν τη Δευτέρα 3/4.
Όπως αποκάλυψε ο Νίκος Παππάς, ο Γιώργος Γεραπετρίτης επιβιβάστηκε στο τρένο που πάει μέχρι την Καλαμπάκα, αλλά αποβιβάστηκε ακριβώς έξω από την Αθήνα.
Προφανής στόχος του υπουργού να πείσει τους πολίτες πως τα τρένα είναι ασφαλή έθεσε εαυτόν ως «παράδειγμα προς μίμηση», την στιγμή που οι πληγές από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη ακόμα «αιμοραγούν» για την ελληνική κοινωνία.
Ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών Μεταφορών, ψέλλισε για ακόμη μία φορά το κυβερνητικό αφήγημα για «γρήγορη διερεύνηση» των αιτιών που οδήγησαν στον χαμό 57 ανθρώπων, δηλώνοντας πως θα χυθεί «άπλετο φως».
Αυτό που δεν ανέφερε, όμως, στις δηλώσεις του, είναι ότι η κυβέρνηση ψήφισε μόνη της το ακαταδίωκτο για τα μέλη της επιτροπής διερεύνησης του δυστυχήματος (μιας επιτροπής που η ίδια διόρισε).
Μία κίνηση ευθείας προσβολής των θυμάτων και της προσπάθειας να αναδυθεί η αλήθεια, που πυροδότησε οργισμένες αντιδράσεις από τις οικογένειες που έχασαν τους ανθρώπους τους, αλλά και από την αντιπολίτευση.
Ακόμα ένα στοιχείο που δεν ανέφερε ο Γεραπετρίτης στις περιλουσμένες με «ασφάλεια» και «επιτυχία» δηλώσεις του, είναι πως στο δρομολόγιο Αθήνα – Καλαμπάκα στο οποίο ήταν επιβάτης, ο τελικός προορισμός ήταν πάλι… Αθήνα.
Με τέτοιους τρόπους εμπαίζει τη νοημοσύνη των πολιτών το κυβερνητικό success story, αφού στην πραγματικότητα κανένα κυβερνητικό στέλεχος δεν θα κληθεί να χρησιμοποιήσει το τρένο.
Είναι οι απλοί πολίτες, οι φοιτητές, οι χαμηλόμισθοι, οι συνταξιούχοι, οι μετανάστες και άλλες κοινωνικές ομάδες που δεν θα έχουν την «πολυτέλεια» να αποβιβαστούν όπου θέλουν, όπως έκανε σήμερα ο υπουργός της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Σε μία άλλη διάσταση, ο κ. Γεραπετρίτης, στις δηλώσεις του αναφέρεται και στην τραγική έλλειψη σταθμαρχών και κλειδούχων, δεδομένα που δεν συγκλίνουν με το επικοινωνιακό σόου που συντελέστηκε το πρωί στον σταθμό Λαρίσης.
Η «φόρμουλα» που ακολουθεί η κυβέρνηση από την στιγμή που συνέβη η προαναγγελθείσα τραγωδία στα Τέμπη, είναι εγκατάλειψη για τον σιδηρόδρομο και συγκάλυψη για τις ευθύνες και τις αιτίες του δυστυχήματος.