ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Εκτροχιασμός Τρένου, Θεσσαλία, Λάρισα, Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), Τέμπη, Τρένο,

















































Δημοσκόπηση Metron Analysis: Κατάρρευση της ΝΔ σε ιστορικό χαμηλό 21% - Ο Τσίπρας έως και 36%
Η Λαγκάρντ βάζει φρένο στους Ευρωπαίους για το δάνειο προς την Ουκρανία
Ο άξονας Πακιστάν-Τουρκίας: Μια νέα και επικίνδυνη ΠΥΡΗΝΙΚΗ απειλή
Αγροτική εξέγερση στις Βρυξέλλες - Οργισμένοι αγρότες πολιόρκησαν το Ευρωκοινοβούλιο
Διαμαντής Καραναστάσης: Θετικός σε αλκοτέστ ο πρώην βουλευτής – Του επιβλήθηκε πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Συνεχείς είναι οι αποκαλύψεις για την παντελή υποβάθμιση του Σιδηρόδρομου που οδήγησε και στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Υπάρχουν ΦΕΚ που επιβεβαιώνουν τις καταγγελίες της υποστελεχωμένης Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων που καταγγέλλει ότι αντί να την ενισχύουν την υποβαθμίζουν ακόμα περισσότερο αποσπώντας πολύτιμους υπαλλήλους από τις θέσεις τους και βάζοντάς τους σε πολιτικά γραφεία, όπως αποκάλυψε η τηλεόραση του OPEN.
Σύμφωνα με τα έγγραφα, δυο τακτικοί υπάλληλοι της ΡΑΣ είχαν αποσπαστεί σε βουλευτικό γραφείο και πολιτικό κόμμα με υπουργικές αποφάσεις.
Τη ρεπορτάζ επιβεβαιώνει και η ίδια η ΡΑΣ που τονίζει ότι το πρόβλημα δεν βρίσκεται στους διοικητικούς υπαλλήλους, αλλά στη Διεύθυνση Ασφάλειας και Διαλειτουργικότητας που έχει μόλις 6 υπαλλήλους εκ των οποίων οι δύο είναι ο διευθυντής και ο υποδιευθυντής.
Τέλος, βέβαια υπογραμμίζει ότι όσους υπαλλήλους και να είχαν δεν θα έφτασαν για να ελέγξουν όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας, πόσο μάλλον όταν το προσωπικό είναι στην καλύτερη περίπτωση ελάχιστο.























































