Τι σχέση μπορεί να έχει ο Μιχάλης Ασλάνης με το Νίκο Μιχαλολιάκο και τη Χρυσή Αυγή; Το ρεπορτάζ που ακολουθεί από την Εφημερίδα των Συντακτών επιβεβαιώνει ότι ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες…
Και στην προκειμένη περίπτωση οι λεπτομέρειες αποδομούν για μία ακόμη φορά το νεοναζιστικό μόρφωμα και τον αρχηγό του, Νίκο Μιχαλολιάκο. Και όλα αυτά τα καταφέρνει μετά θάνατον ο Μιχάλης Ασλάνης…
Διαβάστε το ρεπορτάζ:
Η εικόνα είναι γνωστή. Πριν από έναν ακριβώς χρόνο ο Νικόλαος Μιχαλολιάκος οδηγείται από αστυνομικούς στην εισαγγελία για να απολογηθεί με την κατηγορία ότι διευθύνει εγκληματική οργάνωση. Ελάχιστοι πρόσεξαν τη σημαντικότερη λεπτομέρεια της εικόνας. Και σε μας, άλλωστε, την υπέδειξε ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Γεωργούσης. Οπως φαίνεται καθαρά στη μεγεθυμένη εικόνα, ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής προτάσσει (για προστασία;) το τσαντάκι του και έτσι φέρνει σε πρώτο πλάνο το λογότυπο της μάρκας «aslanis».
Τραγική ειρωνεία. Ενα μήνα νωρίτερα είχε βρεθεί νεκρός στο σπίτι του ο Μιχάλης Ασλάνης. Είχε δώσει ο ίδιος τέλος στη ζωή του, μέσα σε συνθήκες που προκάλεσαν ιδιαίτερη συγκίνηση. Ο γνωστός άνθρωπος της μόδας θεωρήθηκε άλλο ένα θύμα της κρίσης. Αλλά τα προβλήματα του Ασλάνη είχαν αρχίσει πολύ νωρίτερα, με την επίθεση που είχε δεχτεί η ιδιωτική του ζωή από τον τηλεοπτικό κανιβαλισμό που κυριαρχούσε από την περασμένη δεκαετία, με εκπομπές που είχαν επιβάλει πραγματικά τον νόμο της ζούγκλας.
Η εφημερίδα «Χρυσή Αυγή» της ναζιστικής οργάνωσης είχε φροντίσει να συμμετάσχει στον λιθοβολισμό του Ασλάνη, με το γνωστό ομοφοβικό της οίστρο (11.2.2000), μιλώντας για «μια σιχαμερή και κραγμένη αδελφή» και βέβαια υπερασπιζόμενη τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, ο οποίος είχε κάνει τηλεοπτικό σίριαλ την προσωπική ατζέντα και το ημερολόγιο του Μιχάλη Ασλάνη, με αποτέλεσμα η ΕΣΗΕΑ να μιλήσει για «απαράδεκτο και αήθη τηλεοπτικό κανιβαλισμό».
Τώρα ο Αρχηγός ποζάρει με αξεσουάρ «aslanis» προτού καταλήξει στον Κορυδαλλό. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη εικονογράφηση της εσωτερικής αντίφασης που διατρέχει την τριαντάχρονη πορεία του στη δημόσια ζωή. Από τη μια εμφανίζεται ως καθώς πρέπει κύριος με τα απαραίτητα αξεσουάρ, από την άλλη εξαπολύει τα Τάγματα Εφόδου, αφού πρώτα εξοπλίσει τους οπαδούς του με τη ρητορική μίσους για τους «υπανθρώπους»: τους μετανάστες, τους αριστερούς, τους Εβραίους και βέβαια τους ομοφυλόφιλους.
Αλλά αυτή η εικόνα είναι και μια πικρή δικαίωση για τη μνήμη του διάσημου μόδιστρου. Ακόμα και ο Αρχηγός ψωνίζει «aslanis».