Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Παππάς: Αδιάβαστη η Σπυράκη εκτοξεύει απειλές για τον ΟΑΣΘ

Παππάς: Αδιάβαστη η Σπυράκη εκτοξεύει απειλές για τον ΟΑΣΘ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Στις δηλώσεις της ευρωβουλευτή της ΝΔ, Μαρίας Σπυράκη για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης απάντησε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς.

«Η κ. Σπυράκη αντί να εκτοξεύει απειλές για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών, ας μιλήσει ανοιχτά για το σχέδιο της ΝΔ», αναφέρει ο Στέλιος Παππάς και ερωτά μεταξύ άλλων:

«Αντί να εκτοξεύει απειλές η κ. Σπυράκη, ας απαντήσει καθαρά: Θα εφαρμόσει η ΝΔ το Ν. 4482/2017 που προβλέπει δημόσιο φορέα συγκοινωνιών (ΑΣΥΘ);

»Γιατί μας το κρατάει μυστικό; Μήπως έχει δώσει υποσχέσεις σε ιδιώτες;

»Την ενημερώνουμε ότι για πρώτη φορά στα 62 χρόνια λειτουργίας του Οργανισμού δημοσιεύτηκε, σε δύο εφημερίδες της Αθήνας και δύο της Θεσσαλονίκης, ο ισολογισμός και τα αποτελέσματα χρήσης τα οποία συνιστούμε να τα προσέξει διότι την διαψεύδουν.

»Είμαστε πρόθυμοι να την ενημερώσουμε, αφού γνωριζόμαστε άλλωστε, για να μην ξαναπιαστεί αδιάβαστη…».

Όλη η ανακοίνωση:

«Σήμερα η ευρωβουλευτής της ΝΔ Μαρία Σπυράκη με ανακοίνωσή της, ενημέρωσε ότι «η κυβέρνηση ετοιμάζεται να παραδώσει χάος στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης».

Είναι προφανές ότι απειλεί:

Απειλεί τους εργαζόμενους του Οργανισμού, η θέση εργασίας των οποίων είναι διασφαλισμένη με το Ν. 4482/2017 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που έβαλε τέλος στο κρατικοδίαιτο σκάνδαλο του ΟΑΣΘ.

Απειλεί τους ανέργους, οι οποίοι διά στόματος του εκλεκτού της ΝΔ για το δήμο Θεσσαλονίκης Νίκου Ταχιάου, δεν θα πρέπει να μετακινούνται δωρεάν.

Απειλεί το επιβατικό κοινό, για το οποίο η προηγούμενη κυβέρνηση και οι ιδιώτες μέτοχοι σχεδίαζαν διπλασιασμό στις τιμές των εισιτηρίων.

Η κ. Σπυράκη αντί να εκτοξεύει απειλές για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών, ας μιλήσει ανοιχτά για το σχέδιο της ΝΔ.

Όσο για τον δήθεν «μονόδρομο» ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών από το 2019 που επικαλούνται, τους απαντάμε ότι είναι τουλάχιστον… αδιάβαστοι.

1. Όπως αναφέρει ρητά το Άρθρο 4 του Κανονισμού 1370/2007 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η κάθε κυβέρνηση «μπορεί να αποφασίζει να παρέχει η ίδια δημόσιες υπηρεσίες επιβατικών μεταφορών ή να αναθέτει συμβάσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας…».

2. Ο Ν. 4568/2018 έχει κοινοποιηθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση και εξαιρεί τη Θεσσαλονίκη. Άλλωστε για τη Θεσσαλονίκη υπάρχει ο Ν. 4482/2017.

Αντί να εκτοξεύει απειλές η κ. Σπυράκη, ας απαντήσει καθαρά: Θα εφαρμόσει η ΝΔ το Ν. 4482/2017 που προβλέπει δημόσιο φορέα συγκοινωνιών (ΑΣΥΘ);

Γιατί μας το κρατάει μυστικό; Μήπως έχει δώσει υποσχέσεις σε ιδιώτες;

Την ενημερώνουμε ότι για πρώτη φορά στα 62 χρόνια λειτουργίας του Οργανισμού δημοσιεύτηκε, σε δύο εφημερίδες της Αθήνας και δύο της Θεσσαλονίκης, ο ισολογισμός και τα αποτελέσματα χρήσης τα οποία συνιστούμε να τα προσέξει διότι την διαψεύδουν.

Είμαστε πρόθυμοι να την ενημερώσουμε, αφού γνωριζόμαστε άλλωστε, για να μην ξαναπιαστεί αδιάβαστη».

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Γ. Ζαββός (HDB): «Η γεωστρατηγική θέση της Θεσσαλονίκης την καθιστά το νευραλγικό σταυροδρόμι των Δυτικών Βαλκανίων»

Ζελένσκι: Οι βορειοκορεατικές δυνάμεις στη Ρωσία ενδέχεται να φτάσουν τους 100.000 στρατιώτες

Σε απεργιακό κλοιό η χώρα την Τετάρτη 20/11: Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ – Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια

Η Γεωργία Μπίκα κατηγορείται για απαγωγή, ξυλοδαρμό, απειλή και εκβιασμό

Ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του Α. Σαμαρά αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο ίδρυσης νέου κόμματος

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr
Διαβάστε ακόμα...
Οι επιστήμονες βρήκαν το μέγιστο όριο ηλικίας που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος
Μία πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε το ανώτατο όριο ηλικίας που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος. Οι ερευνητές...