«Η απόφαση της κυβέρνησης είναι να δημιουργήσει ένα νέο, εξαιρετικά προχωρημένο, καθεστώς αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη» τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, μιλώντας σε εκδήλωση, που διοργάνωσε η δημοτική παράταξη «Αυτόνομη Ριζοσπαστική Αυτοδιοίκηση», στο δήμο Νεάπολης – Συκεών.
Ο κ. Παππάς πρόσθεσε ότι ο σχεδιασμός αυτός, δεν αφορά μόνο τη Θεσσαλονίκη, αλλά γενικότερα τη χώρα, καθώς υπάρχουν προβλήματα στις αστικές συγκοινωνίες και σε άλλες μεγάλες πόλεις.
«Χρειαζόμαστε ένα συνολικό εθνικό σχέδιο αστικών συγκοινωνιών και μέσα σε αυτό, η Θεσσαλονίκη έχει το δικό της ρόλο» είπε ο κ. Παππάς και συνέχισε: «Εμείς έχουμε τα βλέμματα στραμμένα στους επιβάτες, στους πολίτες.
Εδώ, θέλουμε να αναπτύξουμε μια καινούργια σχέση ανάμεσα στον πολίτη και τον οργανισμό.
Έχουμε βαθιά την πεποίθηση ότι πρέπει να παράγει κοινωνικό έργο, παράγει κοινωνικό έργο, το κοινωνικό έργο πρέπει να είναι καθολικού χαρακτήρα».
Ο κ. Παππάς σημείωσε ότι είναι σημαντικό το γεγονός ότι τα λεωφορεία στους δρόμους αυξήθηκαν, υπό τις παρούσες συνθήκες, από διακόσια σαράντα, σε τετρακόσια, αν και οι ανάγκες, όπως παραδέχθηκε, είναι για πεντακόσια είκοσι.
Τόνισε, ωστόσο, ότι ακόμη κι εάν υπήρχαν περισσότερα λεωφορεία, παρότι υπάρχει «πλεονάζον προσωπικό», αυτά δε θα μπορούσαν να κινηθούν αφού λείπουν συγκεκριμένες ειδικότητες, όπως οδηγοί και επιστημονικό δυναμικό.
Για αυτό το λόγο, όπως είπε, αμέσως μετά τη διαδικασία κατάρτισης του ισολογισμού έναρξης, θα ακολουθήσει η διαμόρφωση ενός νέου οργανογράμματος.
«Και εάν περισσέψει προσωπικό, είναι προφανές, ότι θα ζητήσουμε τη μετακίνηση του σε άλλους χώρους. Το έχουμε ξεκαθαρίσει στους εργαζόμενους πήγαμε και τους μιλήσαμε, τους εξηγήσαμε» είπε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε: «Εμείς ήρθαμε από την πρώτη στιγμή και είπαμε ότι πρώτο μας μέλημα είναι να ικανοποιήσουμε τους εργαζόμενους, που ήταν απλήρωτοι τρεις μήνες, οι δικοί μας και επτά μήνες του ΣΑΣΘ. Αυτό δημιούργησε μια νέα σχέση».
Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε και στους μετόχους και ιδιαίτερα στους μικρομετόχους του οργανισμού, τονίζοντας ότι η νέα διοίκηση δεν έχει κανένα λόγο να έχει απέναντί της τους μικρομετόχους, αλλά κι αυτοί θα πρέπει να στραφούν και να αναζητήσουν ευθύνες, από «αυτούς που έχουν την ευθύνη».
Μιλώντας για την πρότερη κατάσταση του οργανισμού, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ υπογράμμισε ότι είχε διαμορφωθεί μια «λεόντεια» σχέση σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος, χωρίς κανένα επιχειρηματικό ρίσκο, με καταστρατήγηση εγχώριων και κοινοτικών κανονισμών καθώς οι ισολογισμοί δεν δημοσιεύονταν, ενώ, μεταξύ άλλων, από τις πρώτες ενέργειες της νέας διοίκησης ήταν να διακόψει τη σύμβαση που υπήρχε με ιδιωτική ελεγκτική εταιρία.