“Στόχος της πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει το υπουργείο Υποδομών για την ανασυγκρότηση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είναι «ένας δημόσιος φορέας χωρίς τις παθογένειες του παρελθόντος, χωρίς τις δομές πελατειασμού που υπήρχαν”, τόνισε ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δημήτρης Τζανακόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9 FM» για το θέμα του ΟΑΣΘ, ενώ για το λιμάνι χαρακτήρισε καλή τη συμφωνία που επιτεύχθηκε «δεδομένων των περιορισμών».
«Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στο να δημιουργηθεί ένας δημόσιος φορέας χωρίς τις παθογένειες του παρελθόντος, χωρίς τις δομές πελατειασμού που υπήρχαν και εξακολουθούν να υπάρχουν στον ΟΑΣΘ» είπε ο κ. Τζανακόπουλος, εκτιμώντας ότι «αυτό θα κάνει πάρα πολύ καλό στον τομέα των δημόσιων συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη».
Όπως σημείωσε, «κάθε φορά που παίρνονται τέτοιες πρωτοβουλίες εξυγίανσης ενός οργανισμού υπάρχουν αντιδράσεις από εκείνους που έχουν συνηθίσει σ’ ένα διαφορετικό καθεστώς, το οποίο εξυπηρετεί ατομικά συμφέροντα και όχι το δημόσιο συμφέρον. Προσπαθούμε όσο το δυνατόν να κρατάμε τη συζήτηση σε ήπιους τόνους και από εκεί και πέρα όλοι θα πρέπει να συμμετέχουν σ’ αυτόν τον διάλογο, ο οποίος ούτως ή άλλος υπάρχει».
Σε ό,τι αφορά την ταλαιπωρία των πολιτών σχολίασε:
«Είναι κατανοητή και γι αυτό και προσπαθούμε με κάθε τρόπο να μην οδηγούμαστε σε μετωπικές συγκρούσεις, αλλά να υπάρχει διάλογος όσο αυτό είναι δυνατόν καθώς υπάρχουν δυνάμεις που όλα αυτά τα χρόνια είχαν βολευτεί από το υπάρχον καθεστώς πελατειασμού και αυτή τη στιγμή δεν είναι και πολύ ευχαριστημένες με τις πρωτοβουλίες που παίρνει η ελληνική κυβέρνηση».
Για το θέμα του λιμανιού, ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε: «Δεδομένων των περιορισμών καταφέραμε μια καλή συμφωνία».
Πρόσθεσε:
«Υπάρχει ένα πολύ υψηλό τίμημα, το οποίο θα καταβληθεί. Ως προς αυτό υπάρχει ικανοποίηση. Από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης προσπαθήσαμε να υπάρξει μία σύμβαση, η οποία θα ικανοποιεί το δημόσιο συμφέρον και πάνω απ’ όλα θα εγγυάται τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων στον ΟΛΘ και στο λιμάνι συνολικότερα».
«Εντός των ορίων και των περιορισμών που γνωρίζουμε όλοι -δηλαδή του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής αλλά και των προηγούμενων συμφωνιών, οι οποίες είχαν γίνει από τις προηγούμενες κυβερνήσεις- καταφέραμε να φτάσουμε σε μία σύμβαση που ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό τους στόχους που είχαμε θέσει ως ελληνική κυβέρνηση, καθώς εμπεριέχει και την απόδοση του α’ προβλήτα στον λαό της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε να μπορεί να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση και να δημιουργηθεί ένας χώρος, ο οποίος θα ανήκει στους πολίτες της πόλης».