Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Handelsblatt: Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα – Οι μεταρρυθμίσεις στο μικροσκόπιο

Handelsblatt: Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα – Οι μεταρρυθμίσεις στο μικροσκόπιο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

«Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα», τιτλοφορείται το δημοσίευμα της γερμανικής οικονομικής εφημερίδας Handelsblatt, που εστιάζει στις διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τους θεσμούς.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα, «τις επόμενες μέρες οι δανειστές της Ελλάδας θα βάλουν το ελληνικό πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων κάτω από το μικροσκόπιο».

«Μόνο κατόπιν μίας επιτυχημένης αξιολόγησης θα υπάρξουν νέα δισεκατομμύρια στήριξης. Αυτή είναι και η προϋπόθεση για μια ενδεχόμενη ελάφρυνση χρέους, για την οποία πιέζει εδώ και καιρό η Αθήνα» αναφέρει η Handelsblatt.

«Σε κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης ο ΟΛΘ»

Τα γερμανικά ΜΜΕ σχολιάζουν εκτενώς και την είδηση της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Το ειδησεογραφικό τηλεοπτικό κανάλι n-tv γράφει συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα του:

«Κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης θέλει να αναλάβει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ομάδα επενδυτών γερμανικής διοίκησης επιδιώκει να αναλάβει το δεύτερο σημαντικότερο λιμάνι της Ελλάδας. Το επενδυτικό σχήμα κατέθεσε την καλύτερη προσφορά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε το ελληνικό ταμείο ιδιωτικοποιήσεων».

Σε δημοσίευμά της υπό τον τίτλο «Σε κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης το λιμάνι της Θεσσαλονίκης» η εφημερίδα Zeit αναφέρει:

«Οι επενδυτές θέλουν να πληρώσουν 232 εκατομμύρια ευρώ για το δεύτερο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι. Η Ελλάδα θέλει να παραχωρήσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης σε ομάδα στην οποία συμμετέχουν και Γερμανοί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θεωρείται στρατηγικά σημαντικό για ολόκληρη τη βαλκανική χερσόνησο. Το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, εκείνο του Πειραιά έχει παραχωρηθεί ήδη στο μεγαλύτερο μέρος του στη κινεζική εταιρεία Cosco. Η γερμανική Fraport ανέλαβε επισήμως τη διαχείριση 14 ελληνικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και αυτό της Θεσσαλονίκης. Η παραχώρηση των αδειών εκμετάλλευσης για περισσότερα από 40 χρόνια θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις στην υπερχρεωμένη Ελλάδα».

Πηγή: dw.com

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Μπορεί η ΕΕ να βάλει φρένο στην Temu;

Κ. Καραμανλής: Αιχμές κατά Μητσοτάκη για τη διαγραφή Σαμαρά – «Όχι» στην Προεδρία της Δημοκρατίας

DW: Ενδείξεις για κινεζική εμπλοκή στο σαμποτάζ στη Βαλτική

Η Γερμανία στέλνει στην Ουκρανία τεθωρακισμένα οχήματα και drones

Η Γερμανία ετοιμάζεται για Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο – Ποιο το σχέδιό της

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr
Διαβάστε ακόμα...
Οι επιστήμονες βρήκαν το μέγιστο όριο ηλικίας που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος
Μία πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε το ανώτατο όριο ηλικίας που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος. Οι ερευνητές...