ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Φοβισμένος Ερντογάν: Το Ισραήλ ενδέχεται να στοχοποιήσει την Τουρκία στο μέλλον
Λιβύη: Το «άκυρο» ανυπόστατο τουρκολυβικό μνημόνιο και οι ενστάσεις για την Κρήτη
Μήνυμα Οτσαλάν: «Ο σοσιαλισμός οφείλει να είναι ο αγώνας για την απελευθέρωση των λαών»
Ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών διαχώρισε τη θέση του από τα κομματικά σχέδια της Καρυστιανού
Ο Μπασάρ αλ Άσαντ μαθαίνει ρωσικά και επιθυμεί να εργαστεί ως οφθαλμίατρος
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τη δέσμευση της κυβέρνησης για «μαζικούς διορισμούς» στο χώρο της εκπαίδευσης επανέλαβε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, μιλώντας στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, ενώ πρόσθεσε ότι αν δεν αργούσε η αξιολόγηση, οι διορισμοί θα ήταν ήδη πραγματικότητα.
Όπως είπε, στόχος είναι να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία από τον Σεπτέμβρη του 2017.
Εξάλλου, ο υπουργός τόνισε ότι για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στόχος είναι ένα ευέλικτο σχολείο, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία, μέσα στο πλαίσιο της ισονομίας και της ισότητας.
Για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδιαίτερα για το θέμα των εξετάσεων, ανέφερε: «Το ελληνικό σχολείο δυστυχώς στενάζει κάτω από τις εξετάσεις. Οφείλουμε να αναζητήσουμε προγράμματα που θα δίνουν μεγαλύτερο χρόνο στον ωφέλιμο χρόνο, που είναι ο χρόνος διδασκαλίας».
Ακόμη, ο κ. Φίλης είπε ότι το υπουργείο είναι έτοιμο για νομοθετική πρωτοβουλία για την παροχή από το δημόσιο σχολείο πιστοποιητικών γλωσσομάθειας, αλλά και πτυχίου πληροφορικής.
Τέλος, στην τοποθέτησή του, ανέφερε ότι είναι υπό συζήτηση το θέμα της αναμόρφωσης του μαθήματος των θρησκευτικών και των μαθηματικών.
Ιδιαίτερα για τα θρησκευτικά, ο υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι το υπουργείο, που έχει τον τελικό λόγο σύμφωνα με το Σύνταγμα, θα προχωρήσει, μαζί με το ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής), από τον Σεπτέμβριο στην άμεση εφαρμογή των νέων προγραμμάτων, που θα «απομακρύνουν το μάθημα από τον κατηχητικό χαρακτήρα του».























































