“Υπάρχουν πάρα πολλές ενδείξεις ότι θα φθάσουμε σε ένα αποτέλεσμα”, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας, αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τους εταίρους, για την επίτευξη συμφωνίας.
Ο Δημήτρης Μάρδας, μιλώντας το βράδυ της Πέμπτης στην ετήσια γενική συνέλευση του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βόρειας Ελλάδας, υπογράμμισε ότι οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται, επισήμανε ότι «ήταν και παραμένουν ουσιαστικές», αλλά αρνήθηκε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες.
«Δεν υπάρχει λόγος να τις αναφέρω, γιατί όταν τρέχει μια διαπραγμάτευση πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί», τόνισε και πρόσθεσε ότι πολλά πράγματα που ακούστηκαν για μη ποσοτικοποίηση στοιχείων, δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
«Από εδώ και πέρα περιμένουμε ένα αποτέλεσμα. Εκείνο το οποίο επιδιώκεται είναι αυτό το αποτέλεσμα να είναι το ταχύτερο δυνατό, γιατί εκείνο που συζητείται σήμερα δεν είναι η ρευστότητα, αλλά η αβεβαιότητα της ελληνικής οικονομίας», είπε χαρακτηριστικά.
Από το βήμα της εκδήλωσης, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, έκανε λόγο για ευκαιρίες που χάθηκαν και για λανθασμένες επιλογές και ανέφερε χαρακτηριστικά την περίπτωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Όπως αποκάλυψε, μεγάλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, ζήτησε, πριν από μερικά χρόνια, να της παραχωρηθούν εγκαταστάσεις στον ΟΛΘ, προκειμένου να διακινούνται, μέσω Θεσσαλονίκης, τα οχήματα της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σε χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης.
«Η διοίκηση του ΟΛΘ αρνήθηκε ή καθυστέρησε τις διαπραγματεύσεις και δυστυχώς οι Ιάπωνες βρήκαν λύση μέσω άλλου λιμανιού της Ιταλίας», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός.
«Το τρένο της ιστορίας δεν περνάει πολλές φορές και η αύξηση της διακίνησης κοντέινερς, που παρουσιάζει ο ΟΛΘ, είναι της τάξης του 8% – 12%. Είναι τίποτα μπροστά στο 70% του ΟΛΠ.
Η διοίκηση του ΟΛΘ θα πρέπει ταχύτατα να επιδιώξει συνέργειες και συνεργασίες με διεθνείς παίκτες. Διαφορετικά, στην καλύτερη περίπτωση, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα γίνει μία πολύ καλή αποθήκη κάποιας εταιρείας», επισήμανε