Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ανδραβίδα: Οι εμπειρογνώμονες θα πουν γιατί έπεσε το Phantom

Ανδραβίδα: Οι εμπειρογνώμονες θα πουν γιατί έπεσε το Phantom
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Η Πολεμική Αεροπορία θρηνεί τους δύο πιλότους του μοιραίου F-4 Phantom που κατέπεσε στην Ανδραβίδα, τον υποσμηναγό Μάριο – Μιχαήλ Τουρούτσικα και τον σμηναγό Ευστάθιο Τσιτλακίδη, ωστόσο παραμένουν τα ερωτήματα για τα αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία.

Πολλά είναι τα σενάρια που μελετούν οι εμπειρογνώμονες που έχουν αναλάβει να ερευνήσουν τα όποια κομμάτια που έχουν περισυλλεγεί, ωστόσο σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες όλα συνηγορούν στο γεγονός ότι η πτώση οφείλεται σε κάποιον ακραίο ελιγμό.

Βέβαια αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη άσκηση την οποία εκτελούσαν οι πιλότοι του μοιραίου Phantom είναι αρκετά απαιτητική, καθώς είναι άσκηση τακτικών ελιγμών και εκτελείται ελάχιστα πάνω την επιφάνεια της θάλασσας και συγκεκριμένα 100 μέτρα.

Οι ιπτάμενοι δεν μιλούν μέσω ασυρμάτου προκειμένου να μην εντοπιστούν, μιας και στα σενάρια της άσκησης περιλαμβάνεται και προσβολή θαλάσσιου στόχου.

Όπως αναφέρουν πηγές της Πολεμικής Αεροπορίας, πρόκειται για μία άσκηση που θέλει μεγάλη προσοχή, ενέχει κινδύνους και απαιτεί εγρήγορση και αφοσίωση κάθε δευτερόλεπτο.

Δεν είναι η πιο επικίνδυνη αεροπορική εκπαιδευτική δραστηριότητα, όπως έχει ειπωθεί, είναι όμως «δύσκολη» μιας και το μαχητικό αναπτύσσει ταχύτητες που ξεπερνούν τα 800 χιλιόμετρα.

Τον σχηματισμό καθοδηγεί ο «Bravo 1», που είναι και ο επικεφαλής.

Πετώντας πάντα λίγο πιο χαμηλά από τον «Bravo 2», τον κατευθύνει μεθοδικά μέσω ελιγμών και απότομων στροφών ώστε να αποφευχθεί ο εντοπισμός από εχθρικά ραντάρ.

Αυτό σημαίνει πως οι χείριστές σε κάποιο λάθος είχαν μόλις 2 –το πολύ– δευτερόλεπτα για να αντιδράσουν μέχρι το μαχητικό να φτάσει στην επιφάνεια της θάλασσας και προσκρούσει.

Το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων θα δώσει φως στα ακριβή αίτια της πτώσης

Τα αίτια του δυστυχήματος θα καθοριστούν από το πόρισμα που θα συντάξουν οι εμπειρογνώμονες.

Σε πρώτη φάση θα ελεγχθεί αν επαρκούν τα ευρήματα από τα κομμάτια του αεροσκάφους που έχουν περισυλλεγεί ώστε να μπορέσουν οι εμπειρογνώμονες να φτιάξουν το πόρισμα.

Διαφορετικά, θα προχωρήσουν στη δεύτερη φάση και θα πρέπει να περισυλλεγεί το αεροσκάφος, δηλαδή οι δύο κινητήρες και το μεγαλύτερο μέρος της ατράκτου.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA, το αεροσκάφος αφότου κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή κοντά στην Ανδραβίδα βρίσκεται σε βάθος 700-750 μέτρων, ωστόσο αν έχει «ταξιδέψει» από το σημείο που έπεσε μπορεί να έχει φτάσει και στα 1.000 μέτρα βάθος.

Αυτό σύμφωνα με όσα επισήμαιναν πηγές του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας καθιστά ανέφικτο να υπάρξει επιχείρηση ανέλκυσης του μαχητικού καθώς το κόστος είναι δυσβάσταχτο και όπως σημείωσαν «κοστίζει όσο περίπου ο στόλος των Phntom της Πολεμικής Αεροπορίας.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Ο Νίκος Δένδιας στη Σερβία – Θα γίνει δεκτός από τον πρόεδρο Βούτσιτς

Δημοσκόπηση: Ο Δένδιας καλύτερος Υπ. Εξωτερικών και καλύτερος Υπ. Άμυνας

Νίκος Δένδιας: «Η παρουσία μας στην Ερυθρά Θάλασσα συμβολίζει την αταλάντευτη προσήλωσή μας στο Διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο των Θαλασσών»

Ο Νίκος Δένδιας στο Τζιμπουτί για την τελετή Παράδοσης-Παραλαβής της εν πλω Διοίκησης της Ευρωπαϊκής Επιχείρησης «ΑΣΠΙΔΕΣ» – Επίσκεψη στη φρεγάτα «ΣΠΕΤΣΑΙ»

Νίκος Δένδιας: «Παράδειγμα προς μίμηση» οι δωρεές του Ευάγγελου Μυτιληναίου στην Εθνική μας Άμυνα

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr