Ως τον πιο επικίνδυνο δρόμο της χώρας χαρακτήρισε την Αττική Οδό ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ, καθηγητής Ευθύμης Λέκκας.
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, ο καθηγητής εμφανίστηκε λάβρος για τους χειρισμούς της εταιρείας λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου κατά την επέλαση της κακοκαιρίας «Ελπίς», που είχε ως αποτέλεσμα των εγκλωβισμό χιλιάδων οδηγών στον αυτοκινητόδρομο.
Έθιξε όμως και ένα σοβαρό ζήτημα ασφάλειας κατασκευαστικής φύσεως στον υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Συγκεκριμένα, το ότι αν και η Αττική Οδός αποτελεί στο μεγαλύτερο μέρος της ένα ανοιχτό «τούνελ», δεν υπάρχουν έξοδοι διαφυγής για τους οδηγούς μεταξύ των εξόδων για τα οχήματα.
«Δεν υπάρχει διαφυγή»
«Η Αττική Οδός, παρόλο που είναι μία σύγχρονη οδός, είναι η πλέον επικίνδυνη οδός της χώρας γιατί δεν υπάρχει διαφυγή.
»Κάθε πέντε χιλιόμετρα που είναι οι διαβάσεις και οι έξοδοι, δεν υπάρχει δυνατότητα να διαφύγει ο κόσμος. Θα έπρεπε μέσα σε αυτό το διάστημα των 2, 3, 5 χιλιομέτρων να υπάρχουν διέξοδοι για τον κόσμο. Δεν υπήρχαν διέξοδοι», είπε.
Τόνισε μάλιστα ότι δεν έχουν γίνει ασκήσεις ουσίας, όπως είπε, για φυσικές καταστροφές.
«Αντί να είναι οδός διαφυγής είναι οδός εγκλωβισμού», είπε ο κ. Λέκκας.
Ο Ευθύμης Λέκκας ανέφερε ότι μπήκε στην Αττική Οδό για καθαρά ερευνητικούς λόγους, καθώς έχει κάνει κάτι αντίστοιχο και σε άλλους αυτοκινητοδρόμους στο παρελθόν.
Παρέμεινε επί πολλές ώρες στον αυτοκινητόδρομο, με αποτέλεσμα να έχει πλήρη εικόνα όσον έλαβαν χώρα.
Μεταξύ άλλων, κατήγγειλε ότι δεν υπήρχε καμία πληροφόρηση ούτε στις εισόδους, ούτε από τις ηλεκτρονικές πινακίδες.
Ανέφερε ακόμα ότι δεν υπήρχε κανένα απολύτως όχημα για να απομακρύνει το χιόνι.
Οι υπεύθυνοι της Αττικής Οδού δεν είχαν καμία επίγνωση της κατάστασης, κατήγγειλε.