Νέα διόδια μπαίνουν σε λειτουργία. Η «Κεντρική Οδός Α.Ε.», ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3597/2007 (όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν. 4219/2013) που διέπουν τη Σύμβαση Παραχώρησης του έργου «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65)» και έπειτα από σχετική επικοινωνία με το Ελληνικό Δημόσιο, τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 8ης Σεπτεμβρίου προς Τρίτη 9η Σεπτεμβρίου, θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων Μώλου και Μπράλου (Θερμοπυλών).
Οι τιμές στα διόδια τελών που θα ισχύσουν είναι οι ακόλουθες:
Κατηγορία Οχήματος |
Τύπος Οχήματος |
Τιμή (€) |
|
Μώλος |
Μπράλος (Θερμοπύλες) |
||
Κατηγορία 1 |
Δίκυκλα, τρίκυκλα |
0,20 |
0,30 |
Κατηγορία 2 |
Ελαφρά οχήματα |
0,35 |
0,45 |
Κατηγορία 3 |
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις (4) άξονες |
0,85 |
1,15 |
Κατηγορία 4 |
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις (4) ή περισσότερους άξονες |
1,20 |
1,60 |
Η Κεντρική Οδός Α.Ε. υπενθυμίζει ότι για τους πλευρικούς σταθμούς εξόδου και εισόδου ισχύουν τα εξής:
Α) Εξόδου: Το τέλος διοδίου αντιστοιχεί στο μήκος του αυτοκινητοδρόμου που διανύεται από την αρχή της ζώνης χρέωσης μέχρι τον πλευρικό σταθμό διοδίων.
Β) Εισόδου: Το τέλος διοδίου αντιστοιχεί στο μήκος του αυτοκινητοδρόμου που διανύεται από τον πλευρικό σταθμό διοδίων έως το τέλος της ζώνης χρέωσης.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό σταθμό της ίδιας ζώνης ή σε άλλον πλευρικό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι.
Στον πλευρικό σταθμό Μώλου το τέλος διοδίου αφορά στη χρήση του τμήματος από την αρχή του αυτοκινητοδρόμου (Σκάρφεια) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Μώλου. Στον πλευρικό σταθμό Μπράλου (Θερμοπυλών) το τέλος διοδίου αφορά στη χρήση του τμήματος από τον Α/Κ Μπράλου (Θερμοπυλών) έως το τέλος της ζώνης χρέωσης του αυτοκινητόδρομου στον Α/Κ Ανθήλης.
Κλείνοντας, η εταιρία επισημαίνει ότι οι εργασίες κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Στην παρούσα φάση λειτουργούν εργοτάξια σε Ανάβρα, Καρδίτσα και γέφυρα Πηνειού, στα οποία εργάζονται περισσότερα από 800 άτομα. Το ποσοστό προόδου των κατασκευαστικών εργασιών στο τέλος Αυγούστου ξεπερνούσε το 33%.