Απογοητευτική εικόνα στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στο κέντρο της Αθήνας, καθώς από σήμερα Δευτέρα άνοιξαν τα καταστήματα της εταιρείας και οι πολίτες έσπευσαν να ρυθμίσουν τις υποχρεώσεις τους.
Ήδη από νωρίς το πρωί δεκάδες πολίτες συγκεντρώνονται τόσο στα κεντρικά όσο και στα υποκαταστήματα της εταιρείας, δημιουργώντας τεράστιες ουρές αναμονής από τα χαράματα.
Λίγο πριν από τις 09.00 έφτασαν στο σημείο άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ που επέβαλαν την τάξη και κάλεσαν τους πολίτες να τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας.
Το κατάστημα στην Αριστείδου λειτουργεί από τις 07.30, στην ουρά βρίσκονταν όμως περίπου 100 άτομα ήδη πριν από τις 07.00.
Μάλιστα, μιλώντας στον ΑΝΤ1 ένας ηλικιωμένος είπε ότι περίμενε από τις 05.00.
Λόγω του συνωστισμού, τα μέτρα και οι αποστάσεις δεν τηρούνταν σε όλο το μήκος της ουράς, ωστόσο οι περισσότεροι φορούσαν μάσκες.
Βέβαια, δεν έλειψαν και οι στιγμές έντασης, καθώς ο εκνευρισμός ήταν διάχυτος λόγω της αναμονής.
Τα μέτρα όπως λένε οι υπεύθυνοι είναι αυξημένα και περιλαμβάνουν και θερμομέτρηση των πελατών.
Ποιες συναλλαγές άνοιξαν στη ΔΕΗ
Από σήμερα Δευτέρα τα καταστήματα της ΔΕΗ ανοίγουν για το κοινό για συγκεκριμένες ωστόσο συναλλαγές.
Τα καταστήματα θα λειτουργούν αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων.
Όλες οι υπόλοιπες εργασίες θα συνεχίσουν να παρέχονται από την ιστοσελίδα www.dei.gr και το τηλεφωνικό κέντρο 11770.
Η είσοδος στα καταστήματα θα γίνεται μετά από θερμομέτρηση των εισερχομένων μέσα από ειδικές πύλες ή συσκευές θερμομέτρησης.
Η ΔΕΗ τονίζει πως έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της και τα στοιχεία της θερμομέτρησης δεν θα καταγράφονται.
Παράλληλα, μέσα στα καταστήματα θα υπάρχουν συσκευές απολύμανσης των χεριών, ενώ οι υπάλληλοι θα φορούν υποχρεωτικά μάσκες.
Το ίδιο συνίσταται και στους πελάτες, που εισέρχονται στο χώρο.
Η ΔΕΗ υπενθυμίζει ακόμη ότι μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:
– Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
– Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των 5 ευρώ/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
– Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.
Εξάλλου, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 έχουν προστεθεί τέσσερις νέες υπηρεσίες.
Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της κρίσης (μετά τις 26 Μαρτίου), σύμφωνα με την εταιρεία, μεγάλο τμήμα των καταναλωτών μετακινήθηκε σε ηλεκτρονικά κανάλια εξυπηρέτησης, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr καθώς οι ηλεκτρονικές πληρωμές αυξήθηκαν κατά 80%, οι νέοι πελάτες e-bill παρουσίασαν αύξηση 300%, τα ηλεκτρονικά αιτήματα αυξήθηκαν 84% και συνολικά πάνω από το 30% του συνόλου των συναλλαγών διενεργείται ηλεκτρονικά.
Αντίστοιχα, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 παρατηρείται στο ίδιο διάστημα αύξηση των απαντημένων κλήσεων 45% και επιστροφή 15.000 κλήσεων σε πελάτες μέσω της υπηρεσίας call back.