ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ναυτιλία, Υπουργείο Ναυτιλίας,

















































Φοβισμένος Ερντογάν: Το Ισραήλ ενδέχεται να στοχοποιήσει την Τουρκία στο μέλλον
Λιβύη: Το «άκυρο» ανυπόστατο τουρκολυβικό μνημόνιο και οι ενστάσεις για την Κρήτη
Μήνυμα Οτσαλάν: «Ο σοσιαλισμός οφείλει να είναι ο αγώνας για την απελευθέρωση των λαών»
Ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών διαχώρισε τη θέση του από τα κομματικά σχέδια της Καρυστιανού
Ο Μπασάρ αλ Άσαντ μαθαίνει ρωσικά και επιθυμεί να εργαστεί ως οφθαλμίατρος
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ορισμένες από τις μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές εταιρίες στη χώρα αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αύξηση της τάξης του 6% στα εισιτήρια, ώστε να αντιμετωπιστεί το κόστος των νέων καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Η τιμή ανά τόνο του νέου καυσίμου 0,5% περιεκτικότητας σε θείο σύμφωνα με τα δεδομένα των τελευταίων ημερών ήταν κοντά στα 575 ευρώ ο τόνος όταν το αντίστοιχο που έκαιγαν μέχρι την 31/12/2019 τα πλοία (3,5% σε θείο) ήταν στα 450 ευρώ ο τόνος.
Για το θέμα της αύξησης της τιμής των εισιτηρίων οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ενημέρωσαν ήδη την Επιτροπή Ανταγωνισμού αλλά και το υπουργείο Ναυτιλίας.
Οι ακτοπλόοι προκειμένου να μην προχωρήσουν σε αυξήσεις της τιμής των εισιτηρίων ζητούν τη μείωση του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το 24% που είναι σήμερα.
Το θέμα έχει θέσει ο αρμόδιος υπουργός Ναυτιλίας στο υπουργείο Οικονομικών ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποια συγκεκριμένη εξέλιξη.
Ως εναλλακτική προς το παρόν είναι η τοποθέτηση συσκευών καθαρισμού καυσαερίων Scrubbers, που θα επιτρέψει τη χρησιμοποίηση καύσιμου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο, ενώ παράλληλα θα συμμορφώνεται με το νέο όριο του 0,5% που έχει θέσει ο ΙΜΟ.
Ήδη κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν προχωρήσει ή αναμένεται να προχωρήσουν στην εγκατάσταση Scrubbers, ωστόσο κι αυτή είναι μία κοστοβόρα λύση καθώς το κόστος για την τοποθέτηση ενός τέτοιου συστήματος κυμαίνεται περίπου στα 5 εκατ. ευρώ για το κάθε πλοίο.






















































