Νεαρό επιβάτη ηλικίας 15 ετών, αποβίβασε από λεωφορείο του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου μία εποχική εισπράκτορας του μεταφορικού φορέα καθώς δεν κατέβαλε το ακριβές αντίτιμο του εισιτηρίου.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η εισπράκτορας φέρεται να κατέβασε τον 15χρονο σε προηγούμενη στάση από αυτήν που ήθελε, διότι δεν έφταναν τα χρήματά του για το ακριβές αντίτιμο του εισιτηρίου. Μάλιστα η διαφορά που υπήρχε φαίνεται πως ήταν της τάξης των 10 λεπτών του ευρώ!
Η εισπράκτορας αποβίβασε τον 15χρονο μια στάση πριν τον προορισμό του στην περιοχή της Αγίας Μαρίνας, που απέχει από τον Πλατανιά (όπου ήταν ο προορισμός του 15χρονου) 1,5 χιλιόμετρο.
Η καταγγελία έγινε από τον πατέρα του 15χρονου στο διαδίκτυο, λίγο αργότερα ενώ ο ίδιος ενημέρωσε και τα ΚΤΕΛ για το περιστατικό.
Για «υπερβάλλοντα ζήλο» από την άπειρη εισπράκτορα, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου ΑΕ, τονίζοντας ότι η ίδια θα κληθεί σε απολογία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου ΑΕ για το περιστατικό:
«Το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου ΑΕ μετά από καταγγελία που έγινε στο διαδίκτυο από νεαρό επιβάτη, θα ήθελε να ενημερώσει, ότι νεοπροσλαμβανόμενη εποχιακή εισπράκτορας από υπερβάλλοντα ζήλο ζήτησε από επιβάτη να κατέβει απ’ το λεωφορείο πριν απ’ τον προορισμό του, επειδή δεν είχε το ακριβές αντίτιμο του εισιτήριου.
»Η εισπράκτορας έχει κληθεί σε απολογία.
»Το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου ΑΕ λυπάται για το γεγονός αυτό, δεν το χαρακτηρίζουν τέτοιου είδους ενέργειες, καθώς έχει δείξει και συνεχίζει καθημερινά να δείχνει το κοινωνικό του πρόσωπο στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες».