Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Πού θα γίνουν 15 νέοι σταθμοί του Μετρό

Πού θα γίνουν 15 νέοι σταθμοί του Μετρό
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, Μετρό,

Προ των πυλών είναι οι 15 νέοι σταθμοί του Μετρό αφού παραδόθηκαν στους προεπιλεγέντες αναδόχους της επέκτασης του Μετρό κατά το α’ στάδιο του διαγωνισμού τα συμβατικά στοιχεία (τεύχη και σχέδια) για το β’ στάδιο του διαγωνισμού.

Η Γραμμή 4 θα ενώνει Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμό-Φάρο-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

Η Γραμμή 4 αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ., περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (με μήκος 12,8 χλμ. και 15 σταθμούς)

Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (με μήκος 9,6 χλμ. και 8 σταθμούς)

Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (με μήκος 4,1 χλμ. και 3 σταθμούς)

Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (με μήκος 7,3 χλμ. και 6 σταθμούς)

Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (με μήκος 4,4 χλμ. και 3 σταθμούς)

Τώρα, η αρχή έγινε με το Τμήμα Α’, για το οποίο η α’ φάση του διαγωνισμού απέφερε ως υποψήφιους αναδόχους τα σχήματα:

1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ-VINCI-SIEMENS AG «TVS»
2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ-GHELLA SpA-ALSTOM TRANSPORT S.A.
3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ-ANSALDO STP S.p.A-HITACHI RAIL ITALY SPA

Σήμερα, λοιπόν, τα σχήματα αυτά παρέλαβαν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τα συμβατικά στοιχεία (τεύχη και σχέδια) για το β’ στάδιο του διαγωνισμού.

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι καλούνται να υποβάλουν τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές τους μέχρι τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018.

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης ανέρχεται σε 1.510.000.000 ευρώ και η προβλεπόμενη διάρκεια υλοποίησης του έργου ανέρχεται σε 8 χρόνια.

Η παραπάνω εξέλιξη αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην πορεία υλοποίησης του μεγαλύτερου έργου υποδομής, το οποίο θα συμβάλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών της Αττικής.

Γραμμή 4, Τμήμα Α’:

«Άλσος Βεΐκου – Γουδή»

Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.

Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει:

Δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.

Εννέα ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.

Σήραγγα υπόγειας διάνοιξης διατομής διπλής τροχιάς που θα διανοιχτεί με τουλάχιστον δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) μήκους περί τα 12km.

Σήραγγες υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα διπλής τροχιάς, τριπλής τροχιάς & διακλαδώσεων.

Σήραγγες μονής τροχιάς (STT) υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα μήκους 850,0 μ περίπου.

Δύο επίσταθμους της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).

Ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για την γραμμή 4, με προοπτική ενσωμάτωσης και του ελέγχου λειτουργίας των γραμμών 1, 2, 3, αλλά και μελλοντικών αυτόματων νέων γραμμών, καθώς και του Τραμ. Το νέο (ΚΕΛ) θα χωροθετηθεί εντός των ορίων του Αμαξοστασίου Σεπολίων.

Ένα νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών σε διαθέσιμο χώρο εντός των ορίων του Αμαξοστασίου Σεπολίων.

Το Έργο επίσης περιλαμβάνει το απαιτούμενο τροχαίο υλικό (20 αυτόματα τρένα χωρίς οδηγό), καθώς και όλα τα απαιτούμενα Ηλεκτρομηχανολογικά και Σιδηροδρομικά Συστήματα για τη λειτουργία της Γραμμής.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Μαρία Καρυστιανού: Η κυβέρνηση πρωταγωνιστεί στη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών

Χάος στο Μετρό Θεσσαλονίκης: Ακινητοποιήθηκε συρμός και οι επιβάτες περπάτησαν μέσα στο τούνελ (βίντεο)

Το Μετρό Θεσσαλονίκης «γιουσουφάκια» του νεο-οθωμανισμού – Άλλαξαν την ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ σε «οθωμανικούς χρόνους»

Μετρό Θεσσαλονίκης: Άρχισαν νωρίς-νωρίς οι βλάβες – Ακινητοποιήθηκε συρμός στη διάρκεια δρομολογίου

Mετρό Θεσσαλονίκης: Προβλήματα με τα καλημέρα – Εκτός λειτουργίας οι ανελκυστήρες σε 7 σταθμούς

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr