Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Προσπάθειες για μείωση των τροχαίων στους δρόμους με τον νέο ΚΟΚ

Προσπάθειες για μείωση των τροχαίων στους δρόμους με τον νέο ΚΟΚ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

«Θέλουμε πρώτα να προσπαθήσουμε με άλλους τρόπους, δηλαδή με επίταση και αύξηση του χρόνου αφαίρεσης διπλώματος, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο FM 104,9», σχετικά με τις διατάξεις στο νομοσχέδιο για τον νέο ΚΟΚ, με στόχο τη μείωση των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Ερωτηθείς σχετικά με την πρόβλεψη για αναλογική επιβολή προστίμων, ανέφερε: «Μέσα στο νομοσχέδιο δίνεται νομοθετική εξουσιοδότηση στον υπουργό να αποφασίσει εάν θα συνδεθούν ή όχι με τα εισοδήματα τα πρόστιμα σε κάποιες σημαντικές παραβάσεις και σε κάποιες άλλες.

Καταλήξαμε στην διακομματική επιτροπή της Βουλής, με τη συνδρομή και αστυνομίας και πολιτών από διάφορες πλευρές, ότι στις παραβάσεις που θεωρούμε επικίνδυνες -δηλαδή παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, μεγάλη περιεκτικότητα αλκοόλ στο αίμα, παραβίαση στοπ, παραβίαση πάνω από 30-40 χιλιόμετρα/ ώρα του ορίου ταχύτητας που κάθε φορά υπάρχει- ότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν πρέπει να δώσουμε το σήμα ότι αυτός που έχει λιγότερα εισοδήματα μπορεί να το κάνει πιο εύκολα και αυτός που έχει περισσότερα εισοδήματα μπορεί να το κάνει πιο δύσκολα».

Διευκρίνισε δε ότι εκτός από τα μέτρα για την αύξηση του χρόνου αφαίρεσης εγγράφων και πινακίδων, σε συνεργασία με το υπουργείο Δικαιοσύνης θα προβλεφθούν βιωματικές ποινές, ήτοι έκτιση κοινωνικού έργου από όσους προκάλεσαν σε τροχαία σωματικές βλάβες ή τον θάνατο συνανθρώπων τους.

«Θα υποχρεώνονται από τα Δικαστήρια και για την εκπλήρωση υποχρεώσεων απέναντι π.χ. σε νοσηλευτικά ιδρύματα και σε τραυματίες τροχαίων», εξήγησε ο κ. Μαυραγάνης, προσθέτοντας ότι το μέτρο αυτό δε συμπεριλαμβάνεται στο νομοσχέδιο που συζητείται τώρα, διότι «θα πρέπει να καταθέσουμε κοινό νομοθέτημα με το υπουργείο Δικαιοσύνης, που θα αλλάζει τον κώδικα ποινικής δικονομίας και τον ποινικό κώδικα στα ανάλογα άρθρα και θα δίνει τη δυνατότητα στα δικαστήρια να επιβάλλουν αυτή την ποινή».

«Αφού κάνουμε όλα αυτά και εφόσον δούμε ότι δεν έχει μειωθεί ο αριθμός των σοβαρών ατυχημάτων, τότε θα δούμε και το θέμα της αναλογικής επιβολής προστίμων» τόνισε ο κ. Μαυραγάνης.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Πρόστιμα συνολικού ύψους 5,5 εκατ. ευρώ σε οκτώ πολυεθνικές από το Υπουργείο Ανάπτυξης

Υποχρεωτική η ασφάλιση αυτοκινήτων και για πλημμύρα και για πυρκαγιά

Τέλη κυκλοφορίας 2025: Η προθεσμία και πώς γίνεται η πληρωμή – Τα πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής

Στα χαμηλά οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ – Κίνδυνος στο στόχο μείωσης ρύπων

Δραματικές ώρες για τη Volkswagen: Λουκέτα σε εργοστάσια και απολύσεις

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr