ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αιγαίο Πέλαγος, Δωδεκάνησα, Εμπόριο Ναρκωτικών, Λιμενικό Σώμα, Μαβί Μαρμαρά, Ναρκωτικά, Τουρκία, Τουρκικό Εμπορικό Πλοίο,

















































Ελληνοϊσραηλινή ταξιαρχία 2.500 στρατιωτών για την ειρήνη και την ασφάλεια στην Ανατ. Μεσόγειο
Δημοσκόπηση Metron Analysis: Κατάρρευση της ΝΔ σε ιστορικό χαμηλό 21% - Ο Τσίπρας έως και 36%
Η Λαγκάρντ βάζει φρένο στους Ευρωπαίους για το δάνειο προς την Ουκρανία
Τουρκικό δημοσίευμα: Το Ισραήλ χρησιμοποιεί την Κύπρο ως «αεροπλανοφόρο» σε μια περιφερειακή συμμαχία κατά της Τουρκίας
Η Νίνα Κασιμάτη χαιρετίζει την ένταξη του «Κίμωνα» στο Πολεμικό Ναυτικό
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Όλο και πιο ύποπτη γίνεται η υπόθεση του τουρκικού πλοίου ACT που τη Δευτέρα αναστάτωσε το νοτιοανατολικό Αιγαίο, όταν ο καπετάνιος του, αρνήθηκε να σταματήσει τον πλου του για να γίνει νηοψία από το Ελληνικό Λιμενικό, που είχε πληροφορία από τη DEA, για μεταφορά ναρκωτικών.
Όπως αποκαλύπτεται, γράφει το militaire.gr, ο καπετάνιος ήταν μεταξύ των επιβαινόντων στο πλοίο Μαβί Μαρμαρά, το οποίο είχε προσπαθήσει να σπάσει τον αποκλεισμό της Γάζας, με αποτέλεσμα να επέμβουν Ισραηλινοί κομάντος και να υπάρξουν νεκροί Τούρκοι “ακτιβιστές” που αργότερα λέχθηκε ότι ήταν Τούρκοι πράκτορες.
Πριν μερικές μέρες έγινε γνωστό ότι το Ισραήλ θα πληρώσει στις οικογένειες των θυμάτων 20 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση.
Ο Χαλού Σαμί Καλκαβάν που είναι καπετάνιος του ACT, ήταν στη λίστα επιβατών του Μαβί Μαρμαρά, στο οποίο καπετάνιος ήταν ο αδελφός του. Προφανώς δεν είναι… τυχαίοι ναυτικοί.
Από τη Δευτέρα η Τουρκία επιχειρεί να παρουσιάσει το γεγονός του ACT ως… θερμό επεισόδιο. Κάτι που δεν μπορεί να σταθεί ούτε ως ανέκδοτο βεβαίως.























































