Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Στη Βουλή οι αλλαγές στο Λύκειο και η εισαγωγή στα Πανεπιστήμια

Στη Βουλή οι αλλαγές στο Λύκειο και η εισαγωγή στα Πανεπιστήμια
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Βουλή των Ελλήνων, Σχολεία,

Οι αλλαγές στο Λύκειο και στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα βρεθούν στο επίκεντρο της αυριανής συνεδρίασης της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Η συνεδρίαση θα είναι η πρώτη από μία σειρά συνεδριάσεων, που θα έχουν στόχο να βρεθεί «κοινός τόπος» μεταξύ των κομμάτων, ώστε να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις που έχει σχεδιάσει το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του τριετούς πλάνου για την Παιδεία.

Στα χέρια των βουλευτών που απαρτίζουν την Επιτροπή έχει ήδη βρεθεί το πόρισμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, εν είδει πρότασης του υπουργείου.

Ωστόσο, το πόρισμα χαρακτηρίζεται από γενικές προτάσεις, σε αντίθεση με εκείνο που είχε διαρρεύσει την προηγούμενη εβδομάδα, το οποίο αναφερόταν σε συγκεκριμένες αλλαγές.

Όπως αναφέρεται στην πρόταση, κεντρικό χαρακτηριστικό είναι η δυνάμει ενιαία αντιμετώπιση του Λυκείου, Γενικού και Επαγγελματικού, και επομένως ο προσανατολισμός προς μια σταδιακή εγκαθίδρυση «πολυκλαδικότητας», μετά την εξασφάλιση των αναγκαίων προϋποθέσεων υποδομής και τεχνικών λύσεων.

Έτσι, προτείνεται κοινός κορμός στην Α’ τάξη των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και σταδιακή οργάνωση των Β’ και Γ’ τάξεων, στη λογική επιλογών που εξασφαλίζουν πλάι στην επιστημονική και την τεχνολογική και επαγγελματική εκπαίδευση ως ισότιμες.

Παράλληλα, προτείνεται η άμεση επέκταση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ώστε να συμπεριλάβει την Α’ Λυκείου και η εξέταση της δυνατότητας γρήγορης επέκτασης και στις άλλες δύο τάξεις.

Ακόμη, δίνεται έμφαση στα ενδιαφέροντα των μαθητών, που μπορούν να δοκιμάσουν τις κλίσεις τους στη Β’ Λυκείου και να συνδιαμορφώσουν, βάσει επιλογών, το πρόγραμμά τους στην Γ’ Λυκείου, προσανατολιζόμενοι στο πώς και σε τι θέλουν να συνεχίσουν.

Επιπλέον, για την Γ’ λυκείου προτείνονται εξάωρα μαθήματα.

Εξάλλου, προτείνεται η συμμετοχή μαθητών σε συλλογικές δημιουργικές δραστηριότητες.

Τέλος, για το Εθνικό απολυτήριο η πρόταση του ΙΕΠ, δεν αναφέρει παρά μόνο ότι είναι σημαντικό «να αποκτήσει αξία, διότι αυτό θα ενισχύσει την ποιότητα της παρεχόμενης σχολικής εκπαίδευσης. Ένα απολυτήριο με κύρος και νόημα θα καλλιεργήσει στην κοινωνία εκείνη την κουλτούρα που σε βάθος χρόνου θα επιτρέψει στο σχολείο να αποκτήσει σταδιακά ουσιαστική εκπαιδευτική και διδακτική ισχύ».

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Φάμελλος για ανεξαρτητοποίηση Πούλου-Τζάκρη: «Νόθευση και παραβίαση της λαϊκής εντολής»

Δίχως τιμή και αξιοπρέπεια η Γιώτα Πούλου «ρίχνει» τον ΣΥΡΙΖΑ από αξιωματική αντιπολίτευση

Ο Νίκος Δένδιας καταθέτει ΔΕΚΑΕΤΕΣ εξοπλιστικό πρόγραμμα στη Βουλή – Τα ΜΗ ΑΠΟΡΡΗΤΑ που είπε στην Επιτροπή

Ο Νίκος Δένδιας φτιάχνει αμυντική βιομηχανία, ναυπηγεί πανίσχυρο στόλο και συγκροτεί στρατό του μέλλοντος

Ο Νίκος Δένδιας μεγαλώνει την ισχύ πυρός και «μαθαίνει» τον στρατό τον πόλεμο των ντρόουν

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr