Λίγες μέρες ημέρες μετά τη δημοσιοποίηση του πορίσματος των πραγματογνωμώνων για το τροχαίο στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Παντελής Παντελίδης, ο τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας διατυπώνει ενστάσεις.
Οι ενστάσεις που διατυπώνει
«Δεν προσέθεσε τίποτα σε ότι ξέραμε μέχρι στιγμής. Γνώριζα ότι δεν μπορούν οι πραγματογνώμονες αυτοί, οι οποίοι είναι τεχνικοί να γνωματεύσουν για το καίριο ερώτημα που είναι το ποιος οδηγούσε το όχημα. Αλλά αναφέρουν ορισμένα πράγματα στα οποία έχω πολλές ενστάσεις όσον αφορά τρία βασικά θέματα.
Το πρώτο είναι η ταχύτητα. Όπως είδα στην έκθεσή τους, έχουν υπολογίσει ότι η ελάχιστη ταχύτητα με την οποία κινείτο το όχημα, είναι 118 χλμ. Αυτό για μένα επιστημονικά δεν στέκει», τονίζει στο Star, ο τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας Παντελίδη, Αναστάσιος Δέδες και προσθέτει «Όταν ένα όχημα εκτρέπεται σε στροφή και μάλιστα στη μέση της στροφής, είναι σίγουρο ότι αν ένα αυτοκίνητο, έχει μια ταχύτητα που υπερβαίνει την κρίσιμη ταχύτητα της στροφής, τότε αρχίζει και πλαγιολισθαίνει στο οδόστρωμα που σημαίνει ότι τα ελαστικά αφήνουν ίχνη πλαγιολίσθησης επί του οδοστρώματος.
Το αυτοκίνητο χτύπησε με τον εμπρόσθιο δεξιό του τροχό πάνω στην τσιμεντένια κατασκευή τύπου στηθαίου, το οποίο υπήρχε δεξιά του οδοστρώματος. Επειδή η διατομή αυτού του κατασκευάσματος ήταν τέτοια που επέτρεπε –και αυτό φαίνεται εκ του αποτελέσματος-την ανάβαση του οχήματος πάνω στο στηθαίο, σημαίνει ότι αν το αυτοκίνητο ερχόταν με αυτή την ταχύτητα την οποία λένε οι πραγματογνώμονες (118 χλμ μέσο όρο), είναι δεδομένο ότι το όχημα θα είχε πέσει κάτω στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Όλα αυτά καταδεικνύουν ότι το όχημα είχε ταχύτητα περίπου 75-80 χλμ το πολύ»!
Επίσης όπως ανέφερε «πουθενά δεν αναφέρουν στην πραγματογνωμοσύνη ότι το συγκεκριμένο ύψος που έχει το εν λόγω στηθαίο, συνετέλεσε αιτιωδώς στην ανάβαση του οχήματος πάνω σε αυτό.
Διότι αν το στηθαίο αυτό ήταν στηθαίο αναχαίτησης, τότε θα εξέτρεπε το όχημα εντός του οδοστρώματος και δεν θα επέτρεπε την ανάβαση πάνω σε αυτό. Ένα άλλο σημαντικό, είναι και το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα κιγκλιδώματα ήταν συγκολλημένα και οι κολλήσεις είχαν πλήρη διάβρωση και για αυτό διαλύθηκαν με το που ακούμπησε πάνω το όχημα».
Επιπλέον, ο τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας Αναστάσιος Δέδες τόνισε πως η οικογένεια δεν ενδιαφέρεται για τις αποζημιώσεις. «Αυτό που τους νοιάζει είναι ποιος οδηγούσε.
Από πληροφορίες που πήραν από επιστήμονες, όλοι τους είπαν ότι είναι αδύνατο ένα άτομο με τέτοια ποσότητα αλκοόλ στο αίμα να μπορεί να σταθεί όρθιο και να οδηγήσει αυτοκίνητο. Και πόσο μάλιστα με 120 χλμ που γράφει το πόρισμα», ανέφερε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας ότι «Από τα στοιχεία που έχω και μου έχουν δώσει οι εντολείς μου, δεν προέκυψε έγγραφο από το οποίο να φαίνεται ότι έγινε αλκοολομέτρηση στις δύο κοπέλες.»