Διαβάστε σχετικά για Παντελής Παντελίδης, Τροχαίο,
Στο πόρισμα που κατέληξε η έρευνα των πραγματογνωμόνων για το τροχαίο δυστύχημα του Παντελή Παντελίδη μεταξύ άλλων αναφέρονται ότι το όχημα έτρεχε με 118 χιλιόμετρα, ότι δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος δεν υπήρξε παρεμβολή άλλου οχήματος. Αποδίδεται η ευθύνη στον ανθρώπινο παράγοντα και όχι κάποια μηχανική βλάβη ή κατασκευαστικό λάθος του δρόμου.
Σύμφωνα με το κείμενο που αποκαλύπτει το protothema.gr δεν προσδιορίζεται στο πόρισμα ποιος οδηγούσε το τζίπ.
« Το τροχαίο δυστύχημα, οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο παράγοντα και συγκεκριμένα σε όποιον οδηγούσε το ΙΚΥ- 4245 Ι.Χ αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος.
Όποιος οδηγούσε, αφού αρχικά εκινείτο επί της γέφυρας εξόδου του πρώην ανατολικού αερολιμένα Αθηνών προς τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς Αθήνα για κάποιο λόγο έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούστηκε με τον εμπρόσθιο δεξιό τροχό πάνω στο υπερυψωμένο τσιμεντένιο τοιχίο» αναφέρεται χαρακτηριστικά.
“Τα πιθανά αίτια που προκάλεσαν την εκτροπή από την κανονική πορεία του οχήματος κατά την άποψη μας ήταν τα ακόλουθα.1) Κάποιο πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον οδηγό όπως ξαφνικό πρόβλημα υγείας, ζάλη, καρδιακό επεισόδιο, επιληπτικό επεισόδιο, κατανάλωση ποσότητας αλκοόλ, χρήση απαγορευμένων ουσιών. 2) Κόπωση ή υπνηλία του οδηγού, στιγμιαία απόσπαση προσοχής όπως κινητό τηλέφωνο, τυχόν ακατάλληλη ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο οδηγός”.