Διαβάστε σχετικά για Δημήτρης Κατσικάρης, Ενωση Μονίμων και Δόκιμων Λιμενεργατών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας, Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ), ΣΥΡΙΖΑ,
Τετράωρη στάση εργασίας, από τις 11:00 το πρωί έως τις 15:00 το απόγευμα έχουν κηρύξει η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), η ‘Ενωση Μονίμων και Δόκιμων Λιμενεργατών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς και ο Σύνδεσμος Εποπτών και Αρχιεργατών.
Τα συνδικάτα διαμαρτύρονται για την πώληση του ΟΛΠ και θα πραγματοποιήσουν συλλαλητήριο που έχει προγραμματιστεί στις 11:30 το πρωί στην πλατεία Καραϊσκάκη στον Πειραιά, ενώ στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί πορεία προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Λόγω της κινητοποίησης στο λιμάνι του Πειραιά έχουν ληφθεί αυστηρά μέτρα ασφαλείας από το λιμενικό σώμα, με τη συνδρομή της ελληνικής αστυνομίας.
«Η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ, πιστοί εντολοδόχοι των ξένων μονοπωλιακών ομίλων και των ντόπιων συμφερόντων που τα συνεπικουρούν, αδιαφορώντας για τις καθολικές κοινωνικές αντιδράσεις, προχώρησαν στην πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πώληση του Μετοχικού Κεφαλαίου του ΟΛΠ», αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση των εργαζομένων στα λιμάνια, οι οποίοι χαρακτηρίζουν «φιάσκο» τη διαδικασία στη Βουλή.
Σε ανακοίνωσή του, το τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι στην προκήρυξη για την πώληση μετοχών του ΟΛΠ απο το ΤΑΙΠΕΔ αποκαλύπτεται, ξεκάθαρα, ο εμπαιγμός των κυβερνητικών βουλευτών απέναντι στους εργαζόμενους του ΟΛΠ, που διαβεβαίωναν ότι δεν θα θιγούν από την πώληση. Ο ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι θα σταθεί αποφασιστικά στο πλευρό των εργαζόμενων, των κοινωνικών φορέων, των κατοίκων της περιοχής του Πειραιά, στον δίκαιο αγώνα για να παραμείνει το λιμάνι υπό δημόσιο έλεγχο.
Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης, υπογράμμισε ότι «το ιστορικό λιμάνι του Πειραιά είναι το εθνικό μας λιμάνι, η ατμομηχανή της ανάπτυξης για τον ευρύτερο Πειραιά και είναι αδιανόητο να επιχειρείται ουσιαστικά η πλήρης ιδιωτικοποίησή του». Επισήμανε ακόμη ότι «η ενέργεια αυτή αποκόπτει οριστικά τους Πειραιώτες από το λιμάνι τους, το οποίο πλέον θα λειτουργεί πέρα από κάθε κοινωνικό και πολιτιστικό χαρακτήρα, ως ξένη και αυτόνομη επικράτεια και μονοπώλιο των ιδιωτών».