Διαβάστε σχετικά για Ίμια, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,
Τα τελευταία χρόνια έχουμε συνηθίσει να διαβάζουμε “τέρατα” στα βιβλία Ιστορίας που διδάσκονται τα ελληνόπουλα στα σχολεία.
Στο βιβλίο Ιστορίας της Γ’ Γυμνασίου τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι τα Ίμια δεν είναι ελληνικά, αλλά τα διεκδικούμε τόσο εμείς όσο και οι Τούρκοι.
Επίσης, στο ίδιο απαράδεκτο βιβλίο, παραμένει ασαφές το γεγονός ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και θεωρείται «ασήμαντη» – και φυσικά μη αναφερόμενη – λεπτομέρεια το ότι έχασαν τη ζωή τους τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού. Ακόμα, δεν γίνεται πουθενά λόγος για πολεμική επιχείρηση, εκ μέρους της Τουρκίας, με στόχο την κατάληψή τους, πόσο μάλλον δε ότι τα Ίμια είναι δύο βραχονησίδες και όχι μία.
Στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» [(ΙΤΥΕ (ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ), ISBN 978-960-06-02774-9, έκδοση (2013)] στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο: «Η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή(1989-2001)» αναφέρεται:
«Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Iμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)». Αυτή και μόνον αυτή είναι η αναφορά που γίνεται για τα γεγονότα των Ιμίων.
Παρά το γεγονός ότι τα προηγούμενα έτη υπήρξαν έντονες διαμαρτυρίες για τα λάθη του βιβλίου, και τις σχετικές διορθωτικές κινήσεις που έκανε το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, (αποστέλλοντας διευκρινιστική εγκύκλιο προς τους εκπαιδευτικούς λέγοντάς τους να προσθέσουν ότι η διεκδίκηση της Βραχονησίαδας Ίμια έγινε από την Τουρκία), το βιβλίο ξανατυπώθηκε και το 2013 με το ίδιο «λάθος».
Θαυμάστε τους… Αυτοί μας κυβερνάνε, αυτοί μαθαίνουν στα παιδιά μας γράμματα…