ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Νίκος Δένδιας: «Η Κύπρος δεν κείται μακράν» - Η ελλαδική ΑΟΖ θα φτάσει μέχρι την κυπριακή ΑΟΖ
Φοβισμένος Ερντογάν: Το Ισραήλ ενδέχεται να στοχοποιήσει την Τουρκία στο μέλλον
Λιβύη: Το «άκυρο» ανυπόστατο τουρκολυβικό μνημόνιο και οι ενστάσεις για την Κρήτη
Μήνυμα Οτσαλάν: «Ο σοσιαλισμός οφείλει να είναι ο αγώνας για την απελευθέρωση των λαών»
Ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών διαχώρισε τη θέση του από τα κομματικά σχέδια της Καρυστιανού
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το Norman Atlantic δεν διέθετε θεωρημένο σχέδιο συνεργασίας που βάσει των διεθνών κανονισμών, πρέπει να ενεργοποιηθεί σε περιστατικά έκτακτης ανάγκης, όπως αποδεικνύεται με έγγραφο ντοκουμέντο που φέρνει στο φως η «Real News».
Οι ελληνικές αρχές φαίνεται πως ήταν επίσημα ενημερωμένες για τις ελλείψεις που είχε το Norman Atlantic και οι οποίες τελικά προκάλεσαν τη ναυτική τραγωδία στο μοιραίο επιβατικό και οχηματαγωγό πλοίο.
Η έλλειψη του θεωρημένου σχεδίου είχε ήδη επισημανθεί σε όλους τους αρμόδιους, δηλαδή στο υπουργείο Ναυτιλίας, στο Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος και Ελληνικής Ακτοφυλακής και στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού, οκτώ ημέρες πριν το πλοίο παραδοθεί στις φλόγες.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πάτρας, που είχε εντοπίσει ότι το Norman Atlantic στερούνταν του απαραίτητου σχεδίου, είχε δώσει στον ιταλό πλοίαρχο διορία 14 ημερών για την αποκατάσταση της έλλειψης. Η διορία έληγε προχθές, την Παρασκευή 2 Ιανουαρίου, δηλαδή πέντε μέρες μετά τη ναυτική τραγωδία.
Όπως αναφέρει το έγγραφο: «Κατόπιν ελέγχου Ε/Γ-Ο/Γ Norman Atlantic, σημαίας Ιταλίας, διαπιστώθηκε ότι δεν διαθέτει σχέδιο συνεργασίας για περιστατικά έρευνας και διάσωσης (SAR Co-operation plan) θεωρημένο από την υπηρεσία σας».






















































