


Διαβάστε σχετικά για Forbes, Αθανάσιος Μαρτίνος, Βαγγέλης Μαρινάκης, Ευάγγελος Μυτιληναίος, Εφοπλιστές, Μαρία Αγγελικούση, Μαριάννα Λάτση, Ναυτιλία, Πλούσιοι και Διάσημοι,
Aπό επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία κυριαρχείται η φετινή λίστα του Forbes όσον αφορά στους πλουσιότερους Έλληνες.
Πρώτη στη λίστα παραμένει η Μαρία Αγγελικούση, η οποία ηγείται του μεγαλύτερου ιδιωτικού ναυτιλιακού στόλου της χώρας.
Μαρία Αγγελικούση – 7,6 δισ. δολάρια
Ευάγγελος Μαρινάκης – 4,9 δισ. δολάρια
Άννα Αγγελικούση – 2,5 δισ. δολάρια
Κωνσταντίνος Μαρτίνος – 2,2 δισ. δολάρια
Μαριάννα Λάτση – 2,1 δισ. δολάρια
Ανδρέας Μαρτίνος – 1,8 δισ. δολάρια
Αθανάσιος Μαρτίνος – 1,8 δισ. δολάρια
Ευάγγελος Μυτιληναίος – 1,3 δισ. δολάρια
Διαμαντής Διαμαντίδης – 1 δισ. δολάρια
Η Μαρία Αγγελικούση είναι μια εξέχουσα Ελληνίδα εφοπλίστρια και ιατρός, η οποία ηγείται του Ομίλου Αγγελικούση, ενός από τους μεγαλύτερους ναυτιλιακούς ομίλους παγκοσμίως.
Γεννημένη το 1981, είναι κόρη του εφοπλιστή Ιωάννη Αγγελικούση.
Σπούδασε ιατρική στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και εργάστηκε στο Εθνικό Σύστημα Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου.
Το 2008, αποφάσισε να ενταχθεί στην οικογενειακή ναυτιλιακή επιχείρηση, και μετά τον θάνατο του πατέρα της το 2021, ανέλαβε την ηγεσία του ομίλου.
Υπό την καθοδήγησή της, ο στόλος του Ομίλου Αγγελικούση έχει επεκταθεί σημαντικά, φτάνοντας τα 183 πλοία, με προοπτική η εταιρεία να μηδενίσει το χρέος της έως το 2028.
Η στρατηγική της να επενδύσει σε shuttle tankers έχει ενισχύσει τη φήμη της ως ικανής ηγέτιδας που εντοπίζει έγκαιρα τις νέες τάσεις της αγοράς.
Σύμφωνα με το Forbes, η περιουσία της εκτιμάται στα 7,6 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας την την πλουσιότερη Ελληνίδα και κατατάσσοντάς την στην 418η θέση της συνολικής λίστας δισεκατομμυριούχων.
Παρά τον πλούτο και την επιτυχία της, η Μαρία Αγγελικούση διατηρεί χαμηλό προφίλ, αποφεύγοντας τη δημοσιότητα και εστιάζοντας στην ανάπτυξη της εταιρείας της.
Η πορεία της αποτελεί παράδειγμα συνδυασμού επιστημονικής γνώσης και επιχειρηματικής οξυδέρκειας, αποδεικνύοντας ότι η ηγεσία στη ναυτιλία δεν είναι αποκλειστικά ανδρική υπόθεση.