Με στόχο την ελαχιστοποίηση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, από την σπατάλη χαρτιού, αλλά και την εξοικονόμηση πολύτιμων πόρων για αναβάθμιση των ανταποδοτικών υπηρεσιών, ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά, αποφάσισαν από το τρέχον έτος να περιορίσουν στο ελάχιστο δυνατό, την αποστολή έντυπων ταχυπληρωμών προς τα δεκάδες χιλιάδες μέλη του Επιμελητηρίου, που αφορούν ενημέρωση για τις καταβολές συνδρομών και τελών ΓΕΜΗ.
Έχει προηγηθεί ο περιορισμός της χρήσης έντυπου υλικού τόσο για την λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου, όσο και για την επικοινωνία με τα μέλη του, καθώς υλοποιήθηκε η εκκαθάριση του Μητρώου Μελών του και η συλλογή από τις υπηρεσίες του Επιμελητηρίου όλων των αναγκαίων στοιχείων ηλεκτρονικής επικοινωνίας των επαγγελματιών και επιχειρήσεων, σε ποσοστό άνω του 75%, έργο το οποίο έχει δυναμική και συνεχίζεται για να ολοκληρωθεί το πέρασμα στη νέα ηλεκτρονική εποχή και στις ψηφιοποιημένες απομακρυσμένες υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, από την αρμόδια υπηρεσία του ΕΕΠ ήδη έχει γίνει ενημέρωση προς όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις του Επιμελητηρίου για τις οικονομικές υποχρεώσεις που έχουν και συγκεκριμένα για τις ανταποδοτικές συνδρομές στο Επιμελητήριο και για τα τέλη ΓΕΜΗ.
Η ενημέρωση των μελών του ΕΕΠ έχει πραγματοποιηθεί με μηνύματα στο κινητό τους τηλέφωνο (sms) το οποίο μάλιστα τους οδηγεί σε ένα link όπου μπορούν να δουν τις ταυτότητες πληρωμής.
Επίσης τα μέλη του ΕΕΠ έχουν ενημερωθεί για τις οφειλές τους και με e mails, με την προαναφερόμενη διαδικασία.
Επιτυγχάνεται έτσι ελαχιστοποίηση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης με την αποφυγή σπατάλης χαρτιού, αλλά μειώνεται δραστικά και το διαχειριστικό κόστος του Επιμελητηρίου, με τους πόρους που εξοικονομούνται από χαρτί και ταχυδρομικά τέλη, να μπορούν να διατεθούν για την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και ενισχύσεων προς τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις μέλη του ΕΕΠ.
Σχετικά με τις ανταποδοτικές υπηρεσίες που προσφέρει το ΕΕΠ στα μέλη του, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Γιάννης Βουτσινάς, τονίζει ότι η αναβάθμιση τους αποτελεί εκ των βασικών στόχων του Επιμελητηριακού θεσμού.
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά και η διοίκηση του, έχουν πετύχει να προσφέρουν υψηλές υπηρεσίες στα μέλη του, με πρωτοποριακές δράσεις και παρεμβάσεις, ώστε να αξιοποιείται πλήρως το έσοδο που προέρχεται από την είσπραξη των εισφορών που αποτελούν βασικό και σταθερό πρόσοδο, για την στήριξη της επιχειρηματικότητας.