Έτοιμη να κατακτήσει την κινεζική αγορά είναι η αμερικανική «φέτα» μετά και τις γέφυρες συνεργασίας που δημιουργήθηκαν μεταξύ των δύο αγορών στην εκπνοή του 2014, γράφει η Δανάη Αλεξάκη στη Ναυτεμπορική.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο συνεδρίασης της Κοινής Επιτροπής Εμπορικών Σχέσεων (Joint Commission on Commerce and Trade) των δύο χωρών, τον περασμένο Δεκέμβριο, συμφωνήθηκε η υπεράσπιση της χρήσης της κοινής ονομασίας των τροφίμων.
Με απλά λόγια η προστασία ονομασίας προέλευσης που αφορά τη γεωγραφική περιοχή δεν αποτελεί θέση που συμμερίζονται οι δύο αγορές, με αποτέλεσμα η αμερικανική βιομηχανία να μπορεί να εξάγει στην κινεζική αγορά τυριά, όπως φέτα και παρμεζάνα, χωρίς αυτό να εμπίπτει σε κανονισμούς προστασίας της ονομασίας των προϊόντων.