Μηνυτήρια αναφορά κατά της εταιρείας Jumbo κατέθεσαν γονείς εξαιτίας του σοβαρού τραυματισμού του παιδιού τους.
Ειδικότερα το εξάχρονο παιδί, τον περασμένο Ιούλιο, τραυματίστηκε θέλησε να πιάσει ένα παιχνίδι και λόγω ύψους προσέκρουσε πάνω στα σίδερα κρεμάστρας, τα οποία στερούνταν προστατευτικού καλύμματος.
Ως αποτέλεσμα τραυματίστηκε στο αριστερό του μάτι, γεγονός που του προκάλεσε προσωρινή απώλεια όρασης και οδήγησε το παιδί σε χειρουργική επέμβαση, καθώς το μάτι του παιδιού είχε πρηστεί άμεσα και είχε γίνει κόκκινο.
Άμεσα ο εξάχρονος υποβλήθηκε σε επέμβαση στο «Παίδων Πεντέλης», όπου μετά από πολύωρη επέμβαση η όραση του σώθηκε ωστόσο έξι μήνες μετά το περιστατικό συνεχίζει να έχει προβλήματα.
Η συνέχεια αναμένεται να δοθεί στα δικαστήρια, καθώς η οικογένεια του παιδιού έχει προχωρήσει σε μηνύσεις.
Η απάντηση των Jumbo
Για το περιστατικό η εταιρεία Jumbo εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει: «Με στόχο την ολοκληρωμένη ενημέρωση του κοινού, σχετικά με καταγγελία που δημοσιοποιήθηκε σήμερα και αφορά ενδεχόμενη έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο από τον τρόπο τοποθέτησης παιχνιδιών στα ράφια καταστήματός μας, ενημερώνουμε για τα εξής:
Η “καταγγελία” εστάλη στις 24/01/2022, επτά μήνες μετά το υποτιθέμενο συμβάν ενώ ουδεμία προηγούμενη ενημέρωση υπήρξε νωρίτερα είτε στο κατάστημα, είτε στην εταιρεία.
Διερευνήσαμε άμεσα την “καταγγελία” ως οφείλαμε και διαπιστώσαμε πως το συγκεκριμένο περιστατικό ουδέποτε έχει καταγραφεί. Διαχρονικά, οποιοδήποτε περιστατικό στα καταστήματά μας καταγράφεται και ακολουθεί άμεση ενημέρωση της εταιρείας από τον υπεύθυνο καταστήματος. Στη συνέχεια, αναλαμβάνει η συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρεία, ώστε να προβεί στις δέουσες ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης επίσκεψης πραγματογνώμονα.
Παρά ταύτα, με τη γνωστοποίηση του περιστατικού προβήκαμε σε άμεση επικοινωνία με τους νομικούς εκπροσώπους των καταγγελλόντων. Δεν δόθηκε, ωστόσο, στον πραγματογνώμονα οποιαδήποτε πρόσβαση στα στοιχεία που σχετίζονται και τεκμηριώνουν την καταγγελία, έστω και εκ των υστέρων.
Να σημειώσουμε ότι ο εξοπλισμός και τρόπος έκθεσης των εμπορευμάτων αποτελεί πάγια και ενδεδειγμένη πρακτική σε όλο τον κλάδο, στην Ελλάδα και διεθνώς, και είναι αμετάβλητος από συστάσεως της εταιρείας μας, το 1986.
Ο χρόνος εμφάνισης της “καταγγελίας”, ο τρόπος προσέγγισης, καθώς και η άρνηση πρόσβασης στα στοιχεία που την τεκμηριώνουν, δημιουργούν υποψίες για την ύπαρξη δόλου, ίσως και απάτης. Είναι λυπηρό ότι στην περίεργη αυτή υπόθεση παρασύρονται και εκπρόσωποι του Τύπου που αγνόησαν πληροφορίες που τους παρείχε η εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση, διερευνούμε την εν λόγω αναφορά περαιτέρω και επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε νόμιμο δικαίωμά μας».