Το αποτύπωμά του στην πραγματική οικονομία αφήνει ο ΟΠΑΠ μέσω του προγράμματος «Επιχειρηματική Ανάπτυξη», στο οποίο μετέχουν 20 επιλεγμένες εταιρείες. Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor.
Σύμφωνα με στοιχεία του οργανισμού, οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, τους πρώτους πέντε μήνες, κατάφεραν να αυξήσουν κατά 20% τον τζίρο τους και να δημιουργήσουν 104 νέες άμεσες θέσεις εργασίας. Κατ’ επέκταση, μέσω των συνεργασιών που αναπτύσσουν οι εταιρείες στην αγορά, υποστηρίζουν 1.503 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.
Πώς υποστηρίζονται οι επιχειρήσεις στην πράξη
Η «Επιχειρηματική Ανάπτυξη από τον ΟΠΑΠ» εστιάζει σε αυτό που πραγματικά έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις για να προχωρήσουν μπροστά: Προσφέρει ολοκληρωμένη στρατηγική καθοδήγηση, εκπαιδευτικά σεμινάρια, πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία και διεθνείς αγορές, καθώς και δράσεις δικτύωσης.
Στο πλαίσιο προγράμματος, μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί:
· 85 συναντήσεις μεταξύ των εταιρειών και του δικτύου συμβούλων (mentors) του προγράμματος
· 70 συμβουλευτικές συνεδρίες με το δίκτυο των υψηλόβαθμων στελεχών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα
· 35 επαφές με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού
· 13 εκπαιδευτικά σεμινάρια
· 20 συναντήσεις στρατηγικής συμβουλευτικής καθοδήγησης από τα μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου του ΟΠΑΠ, μέσω των οποίων οι εταιρείες έλαβαν πολύτιμες συμβουλές και καθοδήγηση σε θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.
Εκπαιδευτικό workshop στα γραφεία του ΟΠΑΠ
Πριν από μερικές ημέρες πραγματοποιήθηκε το “Marketing & Branding Workshop”, στα κεντρικά γραφεία του ΟΠΑΠ. Σε αυτό, ο Chief Customer Officer του ΟΠΑΠ, Πετρ Ματεγιόφσκι, παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις στην επανατοποθέτηση (repositioning) των εταιρειών.