Το 100% της ελληνικής Taxibeat εξαγόρασε η «mytaxi», θυγατρική της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Daimler, επεκτείνοντας την παρουσία της σε 10 ευρωπαϊκές χώρες και διευρύνοντας κατά 108.000 τους εγγεγραμμένους επαγγελματίες οδηγούς.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στην οποία δεν γίνεται λόγος για τους ακριβείς όρους του deal, το Taxibeat θα ενοποιηθεί με την πλατφόρμα της mytaxi, εντός των επόμενων μηνών και θα μετονομαστεί σε mytaxi.
Η Taxibeat ιδρύθηκε από τον Νίκο Δρανδάκη το 2011 και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και το Περού.
Σήμερα, η εφαρμογή διαθέτει μια βάση 8.000 εγγεγραμμένων οδηγών ταξί, ενώ χρησιμοποιείται από περίπου 540.000 πελάτες και είναι διαθέσιμη σε δύο πόλεις (Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Η επιχειρηματική δραστηριότητα του Taxibeat στη Λίμα του Περού και στην Λατινική Αμερική θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την ευρωπαϊκή μονάδα.
Την ίδια ώρα, το ελληνικό τμήμα της Taxibeat θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εδραίωση της εταιρικής εικόνας στη Λατινική Αμερική, αποτελώντας πόλο έλξης νέων ταλέντων από τον κλάδο της τεχνολογίας.
Μέσω της εξαγοράς της Taxibeat, η mytaxi σχεδιάζει να επιταχύνει τη διεθνή επέκταση της εφαρμογής της για την κλήση και κράτηση ταξί στην Ευρώπη.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε την Taxibeat ως το νεότερο μέλος της οικογένειας της mytaxi», δήλωσε ο Άντριου Πίνινγκτον, διευθύνων σύμβουλος της mytaxi.
«Είμαστε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένοι με την επιτυχία της Taxibeat στην Ελλάδα και πιστεύουμε ότι αποτελεί το ιδανικό ταίρι για την mytaxi» έσπευσε να προσθέσει.
Από την πλευρά του, ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Taxibeat, αναγνώρισε πως «σήμερα είναι μια σπουδαία μέρα για την Taxibeat, καθώς στην mytaxi βρήκαμε τον ιδανικό συνεργάτη για την Taxibeat και την ομάδα μας».
Τέλος, ο Κλάους Έντεμαν, διευθύνων σύμβουλος της Daimler, επεσήμανε πως «η mytaxi αποτελεί βασική συνιστώσα της στρατηγικής μας για το χώρο των μεταφορών».