Η Westnet Distribution, -συμφερόντων Πάνου Γερμανού – και ο Ιαπωνικός κολοσσός Hitachi, ανακοίνωσαν τη Δευτέρα σε συνάντηση με τους εκπροσώπους των Μέσων την αποκλειστική τους συνεργασία για τη διάθεση των τηλεοράσεων Hitachi στην ελληνική αγορά.
Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» υψηλόβαθμα στελέχη της Hitachi από τις Διοικήσεις Αγγλίας και Ιαπωνίας παρουσιάζοντας οι ίδιοι όλες τις σειρές τηλεοράσεων (σειρές B, Z και Ultra) που διακρίνονται από την παροχή πλήθους υπηρεσιών και δυνατοτήτων για τον καταναλωτή σε ελκυστικές τιμές.
O Διευθύνων Σύμβουλος της Westnet, Ρόμπυ Μπουρλάς, σημείωσε για τη συνεργασία:
«Η αποκλειστική μας συνεργασία με τη Hitachi αποτελεί ένα ακόμα σκαλοπάτι εξέλιξης στη στρατηγική μας και εξασφαλίζει για τους πελάτες μας υψηλής ποιότητας προϊόντα στην κατηγορία των τηλεοράσεων. Είμαστε περήφανοι που ένας παγκόσμιος παίχτης με 100 χρόνια ιστορία εμπιστεύεται τη Westnet για τη διάθεση των προϊόντων του στην Ελλάδα και την Κύπρο».
Από την πλευρά της Hitachi οι κ.κ. Richard Bass, Head of Europe B2C Business και Yoshiyuki Bando, Europe B2C Manager αναφέρθηκαν στη μεγάλη ευκαιρία που βλέπουν στην ελληνική αγορά για τις τηλεοράσεις Hitachi και την πεποίθησή τους ότι η Westnet ως αξιόπιστος και ισχυρός συνεργάτης θα συμβάλλει δυναμικά στην ανάπτυξη των προϊόντων τους.
Επίσης ανέφεραν ότι με ιστορία που αγγίζει τα 100 έτη και εμπειρία άνω των 50 ετών στην κατασκευή τηλεοράσεων, η Hitachi έχει εξελίξει σε ανώτερο επίπεδο την εμπειρία που προσφέρει σε εκατομμύρια τηλεθεατές ανά τον κόσμο.
Παγκοσμίως, και σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, το 2015 πωλήθηκαν πάνω από 1 εκατομμύριο τηλεοράσεις ενώ στη Μεγάλη Βρετανία οι τηλεοράσεις Hitachi έχουν πάνω από 5% μερίδιο αγοράς».