Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Yallou, Phermen, V-store : Επιχειρηματικά σχήματα της Θ.Ε.Α.

Yallou, Phermen, V-store :  Επιχειρηματικά σχήματα της Θ.Ε.Α.
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχείρηση, με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, είχαν την ευκαιρία 42 νεοφυείς ομάδες μέσα από το έργο της Θερμοκοιτίδας Υποστήριξης Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας – Θ.Ε.Α. του ΕΒΕΑ.

Με την έναρξη της λειτουργίας της Θερμοκοιτίδας σε έναν ειδικά διαμορφωμένο και πλήρως εξοπλισμένο χώρο, αναδείχθηκε ένα «φυτώριο» καινοτόμων επιχειρήσεων, στην καρδιά της Αθήνας. Σκοπός του ΕΒΕΑ ήταν και παραμένει να συμβάλει, όχι μόνο στη μείωση του απαιτούμενου αρχικού κεφαλαίου, αλλά κυρίως στην υπέρβαση μιας σειράς εμποδίων και προβλημάτων που οι νεοφυείς επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν.

Ενδεικτικά παραδείγματα αποτελούν οι Yallou, Phermen και V-store

Yallou

Yallou (1)

Το Yallou είναι μια διαδραστική τουριστική πλατφόρμα, που αποστολή της είναι να αποτελέσει ενιαίο σημείο αναφοράς για επισκέπτες και ντόπιους, προβάλλοντας τους προορισμούς και τον πολιτισμό της γνωστής και άγνωστης Ελλάδας. Το Yallou οραματίζεται να είναι η πιο αξιόπιστη, δυναμική κοινότητα για Ελληνικούς προορισμούς, με σκοπό την ενίσχυση και βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.

Το Yallou δημιουργήθηκε για να δώσει λύσεις στους επισκέπτες που αναζητούν, και ταξιδεύουν σε, προορισμούς ολόκληρης της Ελλάδας, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένο, επιμελημένο και ποιοτικό υλικό, και συνεισφέροντας προς την ανάπτυξη βιώσιμων προορισμών.

Η καινοτομία έγκειται στη δημιουργία μιας δυναμικής κοινότητας χρηστών που αναζητούν και μοιράζονται μοναδικές πληροφορίες από προορισμούς και βρίσκουν λύσεις για τις ανάγκες τους σε μία πλατφόρμα που θα προσφέρει ολοκληρωμένο και επιμελημένο υλικό. Το Yallou θα συνεισφέρει στις τοπικές κοινότητες, μέσω των επαγγελματιών, σε συγκεκριμένες ανάγκες που έχει υποδείξει κάθε δήμος.

Phermen

Phermen Logo

Η Phermen δημιουργεί βιολογικά καλλυντικά με βάση τα δευτερογενή, μη αξιοποιημένα, προϊόντα της ζυθοποιίας και της οινοποιίας. Χρησιμοποιούνται πιστοποιημένα καλλυντικά συστατικά και αξιοποιείται το βιολογικό κρασί και η μπύρα, για την παραγωγή υψηλής ποιότητας βιολογικών καλλυντικών που αναδεικνύουν την ευεργετική δράση των αναξιοποίητων συστατικών ζυθοποιίας και της οινοποιίας.

Όλοι ψάχνουμε για καλλυντικά βασισμένα σε λιγότερο συνθετικά, πιο φυσικά και βιολογικά συστατικά. Στα καλλυντικά της Phermen οι ευεργετικές τους δράσεις συνδυάζονται με την ενσωμάτωση ευεργετικών μη αξιοποιημένων προϊόντων κρασιού και μπύρας, δημιουργώντας ένα ισχυρότατο περιβαλλοντικό προφίλ και συνδέοντας το καλλυντικό με την πλούσια παραγωγή ζύθου και οίνου της χώρας.

Σε πολλά καλλυντικά χρησιμοποιούνται πλέον συχνότερα συστατικά κρασιού και μπύρας. Παρ’ όλα αυτά συνεχίζει να είναι παραμελημένη η υψηλή δραστικότητα των συστατικών που βρίσκονται στα μη αξιοποιημένα προϊόντα ζυθοποιίας και οινοποιίας. Συνεπώς η ενσωμάτωσή τους σε βιολογικά καλλυντικά είναι καινοτόμα και τεχνικά, αλλά και σε επίπεδο προώθησης.

V-store

V-STORE

H υπηρεσία αφορά μια virtual πλατφόρμα στην οποία ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα, παίζοντας, να πραγματοποιεί τις αγορές του 24 ώρες το 24ώρο, online, σε 3D περιβάλλον. Το V-store συνδυάζει το shopping με το gaming, επιβραβεύοντας τον καταναλωτή με αληθινά rewards όσο ανεβαίνει επίπεδα, ανάλογα των αγορών του.

Το V-store παρέχει στους χρήστες του τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, για να πραγματοποιούν τις αγορές τους σε ένα 3D περιβάλλον. Καθιστά τα ψώνια διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο και τους βγάζει από τον κλασσικό τρόπο αγορών (e-shop & shopping), δημιουργώντας μια νέα σκοπιά στις αγορές εν γένει.

Η καινοτομία της υπηρεσίας τού V-store έγκειται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει μέχρι σήμερα παγκοσμίως υπηρεσία e-shopping που να συνδυάζει gaming. Με αυτόν τον τρόπο ο καταναλωτής παρακινείται να πραγματοποιεί περισσότερες αγορές για να μπορεί να ξεκλειδώνει περισσότερα επίπεδα, άρα και να έχει περισσότερες δυνατότητες και ως gamer, αλλά και ως shopper.

Το έργο Θ.Ε.Α. είναι μέλος του Δικτύου Επιχειρηματικότητας του Δήμου Αθηναίων, και εντάχθηκε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα “Έργο: Αθήνα” και συγχρηματοδοτείται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττική 2007-2013 του ΕΣΠA.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Χρήστος Μίχαλος: Καταλυτικός ο ρόλος του ΕΒΕΑ σήμερα για ένα «Άλμα Μπροστά» στην ανάπτυξη

Νίκος Δένδιας: Οι τέσσερις βασικοί άξονες του υπ. Εθνικής Άμυνας για εδαφική ακεραιότητα και εθνική ανεξαρτησία

Επιμελητήρια: Προς τρίτη συνεχόμενη αναβολή οι εκλογές – Όλο το παρασκήνιο

Νίκος Δένδιας: Κάναμε διεθνείς συμφωνίες που μας ισχυροποίησαν

Σύσσωμος ο επιχειρηματικός κόσμος καταγγέλλει την κυβέρνηση για το «ψηφιακό χαράτσι»

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr