Διαβάστε σχετικά για Μόδα,
Με ρυθμό άνω του 100% ανά έτος, αυξάνονται οι ηλεκτρονικές πωλήσεις και 40% – 50% οι εξαγωγές της ελληνικής εταιρείας ενδύματος Matis.
Αυτό επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας , Βασίλης Σταμάτης, με αφορμή την ανανέωση στην οποία προχωράει η εταιρεία ένδυσης, στο πεδίο των πωλήσεων της.
“Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνδυασμένο με τα παραδοσιακά καταστήματα και τα υπόλοιπα σημεία πώλησης, αποτελούν το μέλλον της αγοράς ένδυσης, καθώς ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της ελληνικής ταυτότητας του προϊόντος σε ολόκληρο τον κόσμο”, σημειώνει και προσθέτει:
“Μετά από πέντε χρόνια, το e-shop (www.matis-fashion.com) της Matis ανανεώνεται στα πρότυπα αντίστοιχων ηλεκτρονικών καταστημάτων οίκων μόδας του εξωτερικού.
Ο νέος σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος έλαβε υπόψην, τη δραστήρια γυναίκα, που αναζητά γρήγορες και συμφέρουσες λύσεις με το πάτημα ενός κουμπιού.
Όσον αφορά τη φετινή collection της Matis, ρομαντισμός, το urban stylish και το casual συνδυάζονται σε απόλυτη αρμονία. Η ελληνική εταιρεία, η οποία επί 40 χρόνια εμπνέεται δημιουργίες με γνώμονα την κομψότητα και την άνεση, φέτος κάνει ένα ακόμα μεγάλο βήμα, σχεδιάζοντας ρούχα, που αποπνέουν φρεσκάδα και δυναμισμό για την δραστήρια Ελληνίδα.