Στα Τέμπη χάθηκαν άδικα 57 ανθρώπινες ζωές.
Για να βρούμε άλλο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα πρέπει να ανατρέξουμε σε εκείνο του 1972.
Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει ότι για 51 ολόκληρα χρόνια οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ-εργαζόμενοι στον ΚΡΑΤΙΚΟ ΟΣΕ προσέφεραν στην Πατρίδα και στην κοινωνία τις ασφαλέστερες σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ευρώπη.
Κατά συνέπεια, το «επιχείρημα» ότι «η τραγωδία των Τεμπών οφείλεται στην άρνηση των δημοσίων υπαλλήλων να αξιολογηθούν», εκτός από άθλιο, χυδαίο και υβριστικό για τη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας, είναι και αυταπόδεικτα γελοίο.
Έχει σχέση η αξιολόγηση με την τραγωδία;
Ασφαλώς και έχει.
Έχει η αξιολόγηση του μοιραίου σταθμάρχη.
Τι μας έχουν πει για το θέμα αυτό οι νεοδημοκράτες;
Ότι η μετάταξη του δεν ήταν κομματικό τους ρουσφέτι αλλά έγινε «αυτόματα» επειδή στην σχετική προκήρυξη ενδιαφέροντος για 17 θέσεις σταθμαρχών ανταποκρίθηκαν μόνο δύο.
Άρα, «αυτόματα», χωρίς αξιολόγηση από την νεοδημοκρατική διοίκηση του ΟΣΕ η μετάταξη.
Τι άλλο μας έχουν πει οι νεοδημοκράτες;
Ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης πέρασε διαδικασία εκπαίδευσης στη θέση και κρίθηκε ικανός να αναλάβει καθήκοντα.
Ποιός τον έκρινε ικανό;
Η διοίκηση του ΟΣΕ που είναι διορισμένη από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Άρα ποιος ευθύνεται για την μετάταξη, την εκπαίδευση, την αξιολόγηση και την τοποθέτηση του μοιραίου σταθμάρχη;
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Εκτός αν πουν ότι την Επιτροπή της αξιολόγησης την αποτελούσαν ο Σπίρτζης, ο Παππάς και ο Πολάκης!
Ικανούς τους έχω και ικανά έχω και τα «παπαγαλάκια» τους να το προπαγανδίσουν ΚΑΙ αυτό.
Αλλά ποιος έντιμος Έλληνας τους πιστεύει πλέον;