ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Κυριάκος Μητσοτάκης, Νίκος Παππάς, ΟΣΕ - Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος, Προοδευτική Συμμαχία, ΣΥΡΙΖΑ, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων,

















































Προειδοποιητική βολή στον Ερντογάν: Το μήνυμα του Ισραήλ προς την Τουρκία μέσω Αθήνας και Λευκωσίας
Μαρία Καρυστιανού: Δόλιο χτύπημα της κυβέρνησης με αιφνιδιαστικό έλεγχο του ΣΔΟΕ
Jerusalem Post: Η Αθήνα μελετά την ανάπτυξη μονάδων του Μηχανικού στη Λωρίδα της Γάζας
Ο Νετανιάχου υπόσχεται επίσκεψη στη Νέα Υόρκη παρά τις απειλές Μαμντάνι για σύλληψη
Η Τουρκία κατηγορεί Ισραήλ και Ελλάδα για πιέσεις στις ΗΠΑ με στόχο τον αποκλεισμό της από τα F-35
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Στη λήξη της διακυβέρνησης Μητσοτάκη, ο κ. Καραμανλής προχωρά στο τελευταίο στάδιο του σχεδίου του για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς.
«Αφού τον απαξίωσε, αφού τον υποβάθμισε, τώρα τον παραχωρεί για λειτουργία στους ιδιώτες, διά της συντήρησης του δικτύου του», αναφέρει ο κ. Παππάς και προσθέτει:
«Αφού επί 3,5 χρόνια δεν προχώρησε ούτε χιλιόμετρο συντήρησης, αφού δεν πήγε βήμα παρακάτω από την πρόοδο που επετεύχθη στα έργα επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, αφού “εκτροχίασε” το τρένο και τις σιδηροδρομικές μεταφορές, δίνει σε τρίτους ένα σπουδαίο περιουσιακό στοιχείο του λαού και ένα πολύτιμο εργαλείο ανάπτυξης.
»Η επιλογή του νεκρώνει και ένα σημαντικό μέρος του έργου και των αρμοδιοτήτων του ΟΣΕ, ο οποίος όλο και υποβαθμίζεται, μέχρι, προφανώς, να καταλήξει… γενική γραμματεία στο αρμόδιο υπουργείο.
»Το δε προσωπικό και ο εξοπλισμός του απαξιώνονται.
»Ο κ. Καραμανλής θα μείνει στην ιστορία του σιδηροδρόμου με μαύρα γράμματα.
»Ο τίτλος του «χρήσιμα ανεπαρκή» θα τον ακολουθεί για πάντα».























































