Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Βρετανία: Χάος στο Χίθροου, κατέρρευσε το σύστημα της British Airways

Βρετανία: Χάος στο Χίθροου, κατέρρευσε το σύστημα της British Airways
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Εκνευρισμένοι ταξιδιώτες περίμεναν το Σάββατο για ώρες εντός του αεροδρομίου ενώ έβλεπαν την μία πτήση μετά την άλλη να ακυρώνεται. Καθυστερήσεις και σε άλλα αεροδρόμια.

Καθυστερήσεις, αδυναμία ηλεκτρονικού τσεκ-ιν, στοιβαγμένες βαλίτσες και τελικά μαζικές ακυρώσεις πτήσεων της British Airways.

Αυτά ήταν κάποια από τα προβλήματα που αντιμετώπισαν χθες, Σάββατο, χιλιάδες ταξιδιώτες της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας, που έβλεπαν τους πίνακες αναχωρήσεων να «κοκκινίζουν».

Πολλοί κάνουν λόγο για χάος εντός του Χίθροου, του μεγαλύτερου αεροδρομίου του Ηνωμένου Βασιλείου.

Τι έχει όμως συμβεί; Και γιατί στο Χίθροου; Η ίδια η αεροπορική εταιρεία, όπως εξήγησε σε δελτίο Τύπου, αναγκάστηκε να ακυρώσει όλες τις πτήσεις μικρής διάρκειας– δηλαδή μέχρι τριών ωρών– καθώς αντιμετώπισε βαριά τεχνικά προβλήματα στα υπολογιστικά συστήματα.

Αν και δεν υπάρχει ακόμα εξήγηση για το πως προκλήθηκε η ζημιά στο σύστημα IT, η εταιρεία διέψευσε σχεδόν αμέσως το ενδεχόμενο επίθεσης από χάκερ.

Τα προβλήματα επηρέασαν το σύστημα τσεκ – ιν και τα συστήματα επικοινωνίας με το πλήρωμα, τα οποία είναι αυτά που μεταδίδουν πληροφορίες για το σχέδιο πτήσης, την στελέχωση του πληρώματος, τις λεπτομέρειες της πύλης και την διαχείριση των αποσκευών.

Η εξήγηση της British για τα πολύωρα προβλήματα

Έτσι όλες αυτές οι διαδικασίες έπρεπε να γίνουν χειροκίνητα, κάτι που παίρνει ασφαλώς περισσότερο χρόνο.

Η British, όπως εξήγησε, προτίμησε να δώσει προτεραιότητα στις μεγαλύτερες πτήσεις, «καθώς προσπαθούσε να “διώξει” όσους περισσότερους ταξιδιώτες και πτήσεις μπορούσε».

Ο υπόλοιπος κόσμος έμεινε για ώρες εντός του αεροδρομίου, ενώ πολλοί καταγγέλλουν ότι δεν είχαν ουσιαστική επικοινωνία με το προσωπικό της εταιρείας.

Η British, σε μία προσπάθεια να επανορθώσει, δίνει την δυνατότητα στους πελάτες των ακυρωμένων πτήσεων να πάρουν πίσω τα χρήματά τους ή να ταξιδέψουν σε άλλη ημερομηνία εντελώς δωρεάν.

Καθυστερήσεις υπήρξαν και στα αεροδρόμια του Gatwick και του London City Airport, όμως το χάος στο Terminal 5 του Χίθροου ήρθε, επειδή εκεί είναι και η βάση της αεροπορικής.

Αν και η εταιρεία υποστηρίζει πως το πρόβλημα ξεκίνησε από την Παρασκευή, η αλήθεια είναι πως διάφορα προβλήματα και καθυστερήσεις έχουν παρατηρηθεί από την προηγούμενη εβδομάδα μέχρι και στο app της British Airways και όχι μόνο λόγω της κακοκαιρίας.

Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο συμβαίνει.

Τον Μάιο του περασμένου χρόνου σχεδόν 75.000 ταξιδιώτες της British ταλαιπωρήθηκαν και είδαν πάνω από 700 πτήσεις να ακυρώνονται μέσα σε τρεις ημέρες.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Τέσσερις τροφές κατά της δυσκοιλιότητας προτείνει Βρετανός γιατρός

Το Λονδίνο σε απευθείας «διπλωματικές επαφές» με τους ισλαμιστές της HTS

Θα το «κάνει» με 1.000 άνδρες σε μια μέρα για να γράψει ιστορία – Προπονείται με 400 άτομα τουλάχιστον

Το Βρετανικό Μουσείο διαψεύδει τις προσδοκίες για τα Γλυπτά του Παρθενώνα – Τι είπε ο Τζορτζ Όσμπορν

Καμία αναφορά στα Γλυπτά του Παρθενώνα στην επίσημη ανακοίνωση της Ντάουνινγκ Στριτ

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr