Διαβάστε σχετικά για Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ),
Στις ΗΠΑ υπάρχουν κανόνες και το δημόσιο μπορεί και προστατεύσει το κοινό από παραπλανητικές διαφημίσεις.
Ούτε καν στον παγκόσμιο κολοσσό της L’ Oreal δεν χαρίστηκε Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου και απαγόρευσε στην γαλλική εταιρεία από εδώ και στο εξής τη δυνατότητα να επικαλείται αντιγηραντικές ιδιότητες για ορισμένα από τα προϊόντα περιποίησης του δέρματος, σύμφωνα με τους όρους συμφωνίας που υπέγραψε με τις αμερικανικές αρχές.
Η συμφωνία αυτή επιτρέπει επιτρέπει στον όμιλο της L’ Oreal να αποφύγει τη δίωξη για παραπλανητική διαφήμιση.
Η γαλλική εταιρεία στις διαφημίσεις στις σειρές Lancome Genifique και L’ Oreal Paris Youth Code επικαλείται “επιστημονικά αποδεδειγμένες” αντιγηραντικές ιδότητες καθώς επίσης προέβαλαν τον ισχυρισμό ότι η διέγερση των γονιδίων που προκαλείται από τα προϊόντα αυτά εγγυάται “ορατά αποτελέσματα για ένα νεανικότερο δέρμα σε μόλις επτά ημέρες”.
“Θα ήταν καλό αν τα καλλυντικά μπορούσαν να τροποποιήσουν τα γονίδιά μας και να μας γυρίσουν πίσω στο χρόνο.
Αλλά η L’ Oreal δεν μπόρεσε να αποδείξει τον ισχυρισμό της”, αναφέρεται σε ανακοίνωσή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου .