Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο επέστεψε 399,96 ευρώ σε Βελγίδα καταναλώτρια

Ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο επέστεψε 399,96 ευρώ σε Βελγίδα καταναλώτρια
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Συνήγορος του Καταναλωτή,

Το ποσό των 399,96 ευρώ επέστρεψε ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο σε Βελγίδα καταναλώτρια, μετά από ηλεκτρονική εξωδικαστική επίλυση διαφοράς από το Συνήγορο του Καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, Βελγίδα καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά στην Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ODR Platform), υποστηρίζοντας ότι έκλεισε αεροπορικά εισιτήρια μέσω διαδικτύου από ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο, ωστόσο, λόγω τεχνικού σφάλματος που αφορούσε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος διπλοκρατήθηκαν τα εισιτήρια, με συνέπεια να χρεωθεί η πιστωτική της κάρτα με το διπλάσιο ποσό.

Η καταναλώτρια προσπάθησε, αρχικά, να επιλύσει τη διαφορά απευθείας με την εταιρεία, χωρίς, όμως, αποτέλεσμα και προχώρησε σε καταγγελία στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η υπόθεση διαβιβάσθηκε μέσω της πλατφόρμας στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, η οποία ήλεγξε αρχικά τη συμμόρφωση της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος με τις υποχρεώσεις που επιβάλλουν η Κ.Υ.Α. υπ’ αριθμ. 70330/2015 και ο Κανονισμός 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών.

Εν συνεχεία, η Αρχή, αφού διαπίστωσε ότι οι υποχρεώσεις είχαν τηρηθεί, προχώρησε στην ηλεκτρονική διαμεσολάβηση για την επίλυση της διαφοράς, στο πλαίσιο της οποίας η εταιρεία παραδέχθηκε το σφάλμα της και πίστωσε στην καταναλώτρια το ποσό των 399,96 ευρώ. Όπως επεσήμανε η Αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή, Αθηνά Κοντογιάννη, η διαδικασία της ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης διήρκεσε μόλις 20 ημέρες (με προθεσμία ολοκλήρωσης κατά την κείμενη νομοθεσία τις 90 ημέρες).

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Συνήγορος Καταναλωτή: Αποζημίωση σε καταναλωτή για διακοπή ηλεκτροδότησης

«Φουσκωμένοι» λογαριασμοί ρεύματος: Τι μπορούν να κάνουν οι καταναλωτές που διαφωνούν

Τραπεζικός υπάλληλος πούλησε σε κυρία 80 ετών ασφαλιστικό πρόγραμμα διάρκειας 25 ετών (βίντεο)

Συνήγορος Καταναλωτή: Ανεξέλεγκτη η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς επιβολή νομιμότητας

Συνήγορος Καταναλωτή: Αυτοί είναι οι τηλεφωνικοί αριθμοί που «φουσκώνουν» τους λογαριασμούς

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr