Ο αγοραστής ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, θέλει να είναι σωστά συντηρημένοκαι κυρίως να μην έχει γυρισμένα χιλιόμετρα.
Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (ΣΕΑΑ) ετοιμάζει τη λύση δημιουργώντας μια νέα βάση όπου ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να δώσει τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου ή ενός που θέλει να αγοράσει και αμέσως να μαθαίνει τα πάντα γι` αυτό:
-Πότε κατασκευάστηκε, τι κυβικά είναι, τι καύσιμο “καίει”
-Ποιες προδιαγραφές Euro καλύπτει, πόσους ρύπους εκπέμπει (δηλ. πόσα γρ. CO2 ανά χλμ.) ώστε να γνωρίζω:
-Αν έχει δικαίωμα να μπει στις πόλεις. Για παράδειγμα εάν είναι diesel τοεχνολογίας Euro 4 (δηλαδή αν έχει άδεια κυκλοφορίας πριν το 2010), δεν έχει δικαίωμα να μπει στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
-Αν κυκλοφορεί νόμιμα στο δακτύλιο (Εφόσον εκπέμπει κάτω από 140 γρ. CO2 ανά χλμ.)
-Τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνει (από 90 γρ. CO2 και κάτω δεν πληρώνει, ενώ από εκεί και πάνω πληρώνει κλιμακωτά)
-Και το κυριότερο ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ που είχε όταν επισκέφθηκε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Ελλάδα ή το εξωτερικό
Δείτε περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη
Στη συνέχεια θα μπορεί να εκτυπώσει ένα certification με την εγκυρότητα του ΣΕΑΑ!
Το certification αυτό θα είναι και εκείνο που θα καθορίζει την αξία του αυτοκινήτου που ενδιαφέρει τον αγοραστή.
Η πρωτοβουλία αυτή του ΣΕΑΑ είναι μια κίνηση-ματ, η οποία θα λύσει οριστικά το πρόβλημα με τα γυρισμένα χιλιόμετρα και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα των 300 χιλιάδων χιλιομέτρων, που πουλιούνται με γυρισμένα τα κοντέρ τους στα 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα, στους ανυποψίαστους αγοραστές.
Όταν ολοκληρωθεί η βάση αυτή, κάθε αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να δει το certification του αυτοκινήτου πριν το αγοράσει, θα μπορέσει να το συγκρίνει με το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει και θα έχει το κεφάλι του ήσυχο, χωρίς να ανησυχεί για γυρισμένα χιλιόμετρα, “μαϊμού” βιβλίο service κ.ο.κ.
ΠΗΓΗ: autotriti.gr